.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 1. kolovoza 2017.

Zašto oni smiju to jesti?

Ja sam od onih koji su uvijek bili najdeblji u razredu i zato sam se već u ranoj dobi susrela s dijetama (možete vi to zvati zdrava prehrana – al to je sve isto sranje: dijeta). Najteže mi je bilo gledati druge kako jedu svu onu ukusnu, prefinu, predobru tzv. nezdravu hranu koju ja obožavam i volim i želim jesti, ali ne smijem jer sam na dijeti.

Točno se sjećam prvog puta kad mi je bilo teško gledati kako drugi jedu nešto što ja želim, a ne smijem jesti jer sam na dijeti/zdravoj prehrani. Tada sam imala 12 godina i bila sam, dakle, na toj nekoj dijeti, naravno, svi ostali ukućani i dalje su jeli ukusnu, tzv. nezdravu hranu. Mama je napravila fini kolač s kremom, keksima, voćem, šlagom,…
Nakon što sam pojela to nešto svoje dijetno, gledala sam mamu kako uživa u finom kolaču koji ja nisam smjela jesti jer sam bila na dijeti. Da, meni je (već tada) bilo teško gledati kako drugi jedu neku ukusnu hranu koju ja žalim jesti, a ne smijem. Bila sam tako jadna. Srdito sam, kroz suze, pitala mamu jel ona baš mora jesti taj kolač preda mnom. Odgovorila mi ja da izađem iz kuhinje, ako ne mogu gledati kako drugi jedu kolače.




Bila je u pravu. Nije meni nitko kriv što ja nisam u stanju gledati kako drugi jedu hranu koju ja želim jesti, a ne smijem. Mama me očito pripremala za budućnost, za stvarni život. I danas na kojekakvim obiteljskim slavljima, ručkovima, druženjima,… svi jedu ukusnu tzv. nezdravu hranu koju ja želim jesti, a ne smijem. I što, da ja njih sad pitam kao što sam onda, kao srdita dvanaestogodišnjakinja, pitala mamu: Jel vi to baš morate preda mnom jesti?

Tko tu ima problem? Oni ili ja?

Problem je u meni.
Nemam im pravo zamjerati što oni smiju jesti tu ukusnu, prefinu tzv. nezdravu hranu. Nisu oni meni krivi što ja to ne smijem jesti. Ako ne mogu gledati kako oni uživaju: neka ne dolazim na obiteljske ručkove, rođendane, svadbe…

I zato ni ne idem na ručkove, slavlja, rođendane…; gladujem u svoja četiri zida na toj zdravoj dijetnoj prehrani kojom me liječnici liječe(???).


Slika preuzeta s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar