.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 29. studenoga 2016.

Još uvijek čekam…

… te (navodne?) divote i krasote koje se dogode ljudima koji su na zdravoj (dijetnoj) prehrani. Ja sam od siječnja ove godine (2016.) prisilno na toj prehrani jer mi liječnici ne daju lijekove, nego me liječe dijetom(!).
Dakle, na tome sam već 10 mjeseci i mogu reći da mi se zdrava hrana totalno, potpuno i skroz naskroz gadi. To je jednostavno odurno! Muka mi je kad vidim tanjur zdrave hrane koju moram pojesti. Da ne bi bilo zabune, pisala sam već više puta da ja nisam 10 mjeseci u komadu na zdravoj prehrani: barem jednom tjedno priuštim si nešto (nezdravo") što ne bih smjela niti vidjeti, a kamo li jesti!



Ne razumijem ljude koji govore da je zdrava hrana ukusna. No, dobro, time se sad neću baviti. Mene zanima kad ću (hoću li?) doživjeti sve te divote i krasote koje se događaju ljudima na zdravoj prehrani.

Da ne bi bilo da očekujem čuda, idem malim koracima (baby steps) - očekujem ono što svi(?) navode da im se dogodi već prvih tjedana uslijed zdrave prehrane: prekrasna koža, prekrasni nokti, prekrasna kosa i neopisivo dobar osjećaj što se baš samog raspoloženja tiče (sve im je super divno, krasno, jednostavno se super osjećaju).

Ja u 10 mjeseci nisam doživjela apsolutno ama baš ništa od toga.

No, idemo redom:

1. Prekrasna koža: prišteve (akne, mitesere, kojekakve bubuljice) imala sam uvijek i imam ih i sad - nakon 10 mjeseci zdrave prehrane. Nisam primijetila da su se imalo smanjili. Ako je to ona fora da nisam na zdravoj prehrani imala bih ih 20, a sad, budući da jesam na zdravoj prehrani, imam ih npr. 19, dakle, u 10 mjeseci 1 prišt manje – ja to jednostavno nisam uočila (ne provodim dane brojeći prišteve po sebi).

2. Prekrasni nokti – kad god sam bila na dijeti imala sam problema s noktima. Situacija nije ništa drugačija ni nakon 10 mjeseci ove zdrave dijetne prehrane, meni se nokti sad listaju ko ludi. Čak mi se čini da je situacija čak malo gora, nego kad sam prije 16 godina bila na kojekakvim dijetama. Tijekom proteklih 16 godina, kad na dijetu nisam ni pomišljala, imala sam lijepe, duge, njegovane nokte. Sad na zdravoj prehrani - nokti su mi užasni. Kao i do sad koristim kojekakve kremice, uzimam vitamine, i za razliku od prišteva za koje ne mogu sa sigurnošću tvrditi da se nisu smanjili (sa 20 na 19?) – za nokte mogu tvrditi da se stanje apsolutno nije nimalo popravilo (kako rekoh, čini mi se da se čak pogoršalo).

3. Prekrasna kosa – uvijek sam imala masnu kosu. Zadnjih godina perem ju u pravilu svaki drugi dan. I to se apsolutno nije promijenilo zadnjih 10 mjeseci, ako ju ne oprem: treći dan je užasno masna.

4. Neopisivo dobro raspoloženje i sve te divote i krasote od dobrog raspoloženja. Meni je svaki dan muka kad vidim zdravu hranu na tanjuru: sve nemasno, neslano, niskokalorično, ono odurno integralno ili raženo što mi se gadi itd. Dođe mi da se zbljujem. Svaki dan par puta se rasplačem kad vidim hranu koju želim jesti, a znam da ju ne smijem jesti. Da bih se rasplakala, ne moram uopće uživo vidjeti tu hranu za kojom žudim, dovoljno je da u časopisu ili na internetu vidim sliku nečega što bih htjela jesti i kad se sjetim da to ne smijem jesti – odmah se rasplačem. Da, smršavila jesam (oko 27 kg), ali mene to uopće ne usrećuje niti shvaćam zašto bi mene to trebalo veseliti jer kao što pišem već mjesecima: ja uopće ne želim smršavjeti, nemam takvih potreba. Kad su me u siječnju liječnici stavili na dijetu, imala sam 50ak kg viška, ali ja nisam imala u planu više ikad u životu ići na dijetu, nije mi nikad ni na kraj pameti bilo da će me liječnici liječiti(?) dijetom!!! Zadnji put bila sam na dijeti prije 16ak godina i tada sam se uvjerila da mršavost ne donosi ni sreću ni zadovoljstvo. Sve ostane isto kad smršavim; svi problemi ostanu, plus još jedan veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliki dodatni: održavanje težine. Ne vjerujem u demagogije koje tvrde da zdrava prehrana sve liječi. Zbog ovog „liječenja“(?) dijetom, morala sam se odreći svog načina životaKako da osjećam sreću i zadovoljstvo kad se svaki dan odričem ukusne hrane koju volim? Željna sam sve te ukusne hrane i užasno mi fali.

Dakle, gdje je ta sva silna divota i krasota koju svi(?) dožive prelaskom na zdravu prehranu???


Sve slike preuzete su s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar