.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 23. studenoga 2016.

Top 5 nebuloznih razloga za dijetu



Svatko ima svoj (nebulozni) razlog zbog kojeg je na dijeti ili se „zdravo“ hrani ili živi takav (tzv. zdravi) "stil života". Surfajući po internetu načitala sam se svega! Neću navoditi linkove, niti nazive blogova, ili korisničke nickove, ali fakat, da ti pamet stane kad vidiš što su ljudi napisali! Podijelila sam te razloge u 5 grupa. Počet ću s 5. mjestom, pa onda napredovati do 1. mjesta.


5. Tu su oni ljudi koje liječnici(!) "liječe" tzv. zdravom (dijetnom) prehranom.
Ja ne pušim te demagogije da zdrava prehrana sve liječi pa je meni to kretenski razlog za dijetu. No, ja sam i sama sada na toj zdravoj dijetnoj prehrani jer mi liječnici ne žele dati lijekove, nego me liječe dijetom(!).

4. Ovdje su oni koji idu na dijetu ili tzv. zdravu prehranu ili odabiru takav „stil života“(?) iako nisu bolesni(!) niti su ih liječnici stavili na dijetu – nego su te osobe popušile medicinske demagogije da ljudi koji se zdravo hrane nikad ni od čega ne obolijevaju, cijeli život se osjećaju divno i krasno te prktički žive vječno, itd.
Tu je svaki komentar suvišan.

3. Ovdje se radi o ljudima kojima nije dijagnosticirana nikakav bolest niti su im liječnici rekli da idu na zdravu (dijetnu) prehranu, nego su oni sami  krenuli u to jer smatraju da će biti sretniji kad budu mršaviji(!). Misle da će im se sve u životi posložiti kad smršave te da će se osjećati  divno i krasno i da će im sve biti super(!) i zdrava (dijetna) prehrana riješit će sve njihove probleme. Naravno, da je ova točka povezana s izgledom: neki ljudi, dok su debeli, imaju nekakvih psihičkih problema sami sa sobom, a onda kad smršave – psihički su super i sve im je u životu divno i krasno...(???)
Hmmmm, činjenica je da i kad su mršavi – nisu svi ljudi lijepi: nisu lijepo građeni, nemaju lijepe crte lica itd. A činjenica je i da nisu svi mršavi ljudi sretni u ljubavi, u poslu, općenito, u životu... Bila sam na dovoljno dijeta i prije 16ak godina smršavila sam dovoljno da znam da mršavost ne donosi ni sreću ni zadovoljstvo. Tako da meni ovaj razlog apsolutno veze nema s mozgom.

2. Na drugom mjestu su oni koji su na tim zdravim (dijetnim) sranjima isključivo zbog izgleda. Što reći na to? Maloprije sam gore (pod br. 3) navela da sam na vlastitom iskustvu ustanovila da mršavost ne donosi ni sreću ni zadovoljstvo.

1. Na prvom mjestu je najblesaviji razlog za zdravu (dijetnu) prehranu koji sam ikad čula. Toj osobi to nije jedini razlog, ali navodi ga među popisom razloga. Pa evo što je dotična osoba napisala: „S obzirom na situaciju s islamizmom u Europi, 3. svjetski rat je neizbježan. Pa kad do njega dođe ja ne želim da me šlaufeki ili spoticanje sprečavaju u bijegu od silovatelja.“.

Ja sam doslovno blenula kad sam ovo pročitala!!!

Trebala bih sad nekakvu statistiku o silovanim ženama, ali ne da mi se kopati po internetu. Dotična osoba smatra da su debele žene silovane: zato što su debele – a same su si krive što su debele (nisu se zdravo hranile) te nisu uspjele pobjeći silovatelju. Ajme!!! A što je onda s mršavim ženama – zašto one nisu pobjegle silovatelju? Ako je razlog silovanjima to što debele žene imaju previše kila pa nisu u stanju otšprintati od silovatelja, zašto onda uopće mršavice budu silovane???


Ja sam bila šokirana izjavom te osobe. I još sam šokirana činjenicom da ima ljudi koji tako razmišljaju. Na stranu svi ovi razlozi za tzv. zdravu (dijetnu) prehranu, mene je ova izjava zaista zaprepastila.  Napisala sam gore za 4. razlog da je svaki komentar suvišan. Ali uz ovaj razlog koji sam stavila na prvo mjesto (nebuloznih) razloga, stvarno je svaki komentar suvišan. 

Sve slike preuzete su s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar