.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 2. studenoga 2016.

13 papalina

To sam jela neki dan. I to ne svih 13 za jedna obrok. Ne, ne, ma kakvi! Nikako! Za obrok smijem pojesti 60 g ribe. Vagala sam ih: tih 13 papalina imalo je 122 g. Dakle, pola toga za ručak, pola za večeru. E sad, njih je neparan broj. Hoću li za ručak pojesti (čak) 7 komada, pa onda za večeru „samo“ 6? Ili ću se zadovoljiti sa „samo“ 6 za ručak, pa ću se onda za večeru „raspištoljiti“ i pojesti  čak 7 papalina?



Kako god to rasporedila, meni je to premalo za obrok. Nije čudo da su zdravožderi mršavi, kad se tako hrane. I naravno da sam to pekla u  pećnici, bez masnoće i bez dodatak brašna ili krušnih mrvica. I bez okusa. 



Od 6-7 neukusnih papalina uz malo povrća i mrvicu kruha po obroku – fakat moraš bit mršav! Svaka čast vama koji dobrovoljno živite na tome. Ovo „dobrovoljno“ znači da vas nisu liječnici stavili na takvu prehranu (kao što su mene), nego ste si vi to sami odabrali (nametnuli?) zbog kojekakvih vlastitih (meni apsolutno nerazumljivih) pobuda. Ja sigurno sama ne bih nikad došla na ideju da idem na zdravu prehranu. Zdrava prehrana na koju su me liječnici stavili ove godine – osvijestila mi je koliko se meni zapravo zdrava hrana gadi i koliko ne želim nikad biti na njoj. Ali, mene nitko ništa ne pita, liječnici me „liječe“(???) takvom prehranom, ne daju mi lijekove.

Što se ribe tiče, ona mi se uvijek gadila i to se nije promijenilo ni sad, kad me liječnici „liječe“ zdravom prehranom. Fascinantno mi je da ima ljudi koji dobrovoljno(???) prihvate i počnu primjenjivati nešto zato što su čuli da je to zdravo. Meni je takvo ponašanje van pameti. Čitam negdje u komentarima (na blogu ili na Face-u?) neke zdravožderke kako joj neka žena zahvaljuje jer je pod utjecajem(?) dotične blogerske-facebook-zdravožderke počela jesti ribu. Ne sjećam se sad, što je napisala, čini mi se da tvrdi da ju je počela jesti dva puta tjedno, a prije ju je jela jednom mjesečno. Ne razumijem zašto ju je sad počela toliko jesti? Zar zato što ova blogerska-facebook-zdravožderka tvrdi da je divno i krasno jesti rubu?

Ja prije ribu nisam jela niti svake godine. Sad kad me liječnici drže na toj zdravoj prehrani, imala sam u planu jesti ju jednom mjesečno, ali evo, iskreno priznajem da se apsolutno ne držim toga (niti imam apsolutno ikakvu namjeru početi se držati toga!).

U ovih 9 mjeseci otkad sam na toj zdravoj prehrani, ribu sam jela 4-5 puta. I to mi je bilo previše. A opet, kad se sjetim ovih 6-7 ribica po obroku: onda mi je premalo.


Sve slike preuzete su s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar