.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 25. listopada 2016.

Biram da budem debela












Što je netko želio reći ovom slikom i natpisom? (Your choice - u prijevodu na hrvatski: tvoj izbor.)


Ne kužim foru. Pa naravno da bih ja uvijek izabrala da izgledam kao žena na lijevoj strani. Da ne bude zabune, za one koji ne razlikuju lijevo i desno, uvijek biram da budem: OVA DEBELA!!! Jer kad vidim ovu zelenjavu kraj ove mršave, dođe mi da se zbljujem. Jasno je meni - ova mršava: je mršava zato što jede ove zdrave, odurne gadosti. Uopće joj ne zavidim. O tome sam već pisala.

Da opet ponovim ono, što ponavljam otkad pišem blog: prije ove dijete na koju su me stavili liječnici u siječnju ove (2016.) godine, zadnji put bila sam na dijeti prije 16 godina. Kad sam tada smršavila (više od 20 kg), moj život nije bio ništa ni bolji ni ljepši – iako svi tvrde da kad smršaviš, onda ti je sve divno i krasno i „sve ti se posloži u životu“(!). Meni se ništa u životu nije „posložilo“, imala sam iste probleme koje sam imala kad sam imala više kila, plus još jedan ogromni, dodatni problem: dijetno gladovanje kako bih ostala na toj težini. Baš zbog toga što se meni tim mršavljenjem ništa u životu nije promijenilo na bolje, shvatila sam da nisam ništa sretnija kad sam mršavija. Poučena vlastitim iskustvom, zaključila sam da mršavost ne donosi ni sreću ni zadovoljstvo i tada sam odlučila da nemam apsolutno nikakvu namjeru ikad više ići na dijetu. U sljedećih 16 godina udebljala sam se preko 50 kg i tijekom tih 16 godina o dijeti nisam ni razmišljala. Prihvatila sam sebe takvu kakva jesam.

Zato, fakat ne kužim foru.

Jel netko, kad vidi ovu mršavu ženu i ovu odurnu zelenjavu na slici pokraj te mršave žene, bira da bude mršav???

Slika preuzeta s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar