.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 6. listopada 2016.

More suza

Više se ne uspijevam suzdržati: rasplakala sam se na poslu pred drugima. U prošlom postu napisala sam da sam u stanju koliko-toliko kontrolirati se kad se sjetim odurne zdrave hrane i problema na poslu: do sada sam se rasplakala jednom kad sam bila okrenuta leđima kolegama  pa nitko nije skužio. Danas me kolegica pitala kako sam jer je vidjela na meni da nisam dobro (ja to ne znam sakriti) i pitala me nešto konkretno o poslu, a meni su suze samo potekle niz lice i nisam se apsolutno mogla kontrolirati. More suza! Znam da je takvo ponašanje neprofesionalno. Sutra ću se morati ispričati. Što se problema na poslu i zdrave hrane tiče, možda umrem, pa neću imati problema na poslu i neću morati biti na zdravoj prehrani. 

Nema komentara:

Objavi komentar