.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 14. listopada 2016.

I Hate Healthy Eating






I Hate Healthy Eating

Healthy eating is so hard
when you´re used to feasting on carbs.
Your eye is in a six pack
or the highly sought after thigh gap.

KFC
three letters that make you happy.

REFREN
Nuts are for squirrels
and seeds are for birds.
Salads for rabbits,
get me out of  this habit
of healthy eating,
´cause I´m constantly dreaming of
coke, cake, candy and chocolate ice cream.

Chia seeds and spinach are superfoods.
Well I´d rather be supersized then eat those.
It´s so expensive to invest  in foods like these,
I´d rather count my lack of money then calories.

Fruit salad isn´t a real dessert,           
I´ll put just a little whipped cream  on the top,
it can´t hurt.
Somehow my hand slipped,
now the whole can´s empty.
I promise that tomorrow I´ll be more healthy.

5 a day
No thanks, I´d rather hit the buffet.

REFREN
Nuts are for squirrels
and seeds are for birds.
Salads for rabbits,
get me out of  this habit
of healthy eating,
´cause I´m constantly dreaming of
coke, cake, candy and chocolate ice cream.

What even is quinoa?
Actually it´s pronounced ´keen-wah´.
I didn´t ask for your imput, you health freak!
Leave me alone with my cookie jar.
This is your conscience talking,
I´m telling you to put down those snacks.
But junk food is my soul mate,
you shouldn´t break up a love as strong as that.

Instagram
#fitness#no carbs should be banned

REFREN
Nuts are for squirrels
and seeds are for birds.
Salads for rabbits,
get me out of  this habit
of healthy eating,
´cause I´m constantly dreaming of
coke, cake, candy and chocolate ice cream.

I won´t be cutting carbs in a hurry.
Chipless fish and riceless curry,
a breadless sandwich, now that´s just
tragic.


*Za one koji ne znaju: KFC (Kentucky Fried Chicken) je svjetski poznat lanac fast-food restorana (ima ih i u Hrvatskoj), specijaliziran za prženu piletinu.


Bojom sam označila meni najdraže stihove:

                      ´cause I´m constantly dreaming of
                      coke, cake, candy and chocolate ice cream.
Da, ja stalno sanjam o tome.


                       Chia seeds and spinach are superfoods.
                       Well I´d rather be supersized then eat those.
Pisala sam već na blogu o tom danas popularnom i razvikanom superfoodsu koji nemam namjeru jesti. A od siječnja, kad sam imala 114 kila, ponavljam da ja uopće nisam imala niti namjeru niti plan niti potrebu niti ideju da idem na dijetu. Zadnji put bila sam na dijeti prije 16 godina i nisam planirala nikad više ići na dijetu, prihvatila sam sebe takvu, kakva jesam. Moje planove omeli su liječnici koji danas sve „liječe“ zdravom prehranom, a ne daju mi lijekove. Zato: apsolutno da(!!!), radije bih bila „superogromna“, nego jela superfoods.


                        Fruit salad isn´t a real dessert,
Tu se jednostavno nema što dodati: voćna salata nije desert!


                        I didn´t ask for your imput, you health freak!
                        Leave me alone with my cookie jar.
Da, danas tih zdravožderskih health-freakova doslovno ima na svakom ćošku (nisu počeli iskakati iz paštete iz jednostavnog razloga: oni ne jedu kupovnu paštetu jer nije zdrava). A ona zdrava sranja, koja jedu, oni prezentiraju kao ukusna. A naravno, uvijek se nađe povodljivih ljudi koji prihvaćaju takvu demagogiju.
Što se mene tiče, kao što pjesma kaže: zdravožderski frikovi (tu računam i liječnike!!!), ostavite me s mojom posudom keksa.


                        Chipless fish
                        a breadless sandwich, now that´s just
                        tragic.
Riba bez prženih krumpirića
sendvič bez kruha(!)
to je jednostavno tragično.
Tom prijevodu stihova jednostavno se nema što dodati. No, dobro što se ribe bez prženih krumpira tiče: ja ribu ne volim nikakvu, ni pohanu ni prženu ni masnu ni nemasnu – kad je meni poslužena riba s krumpirićima ja jedem samo  krumpiriće (iliti prevedeno na eng. jezik, ja jedem: fishless chipps). A nemojte tek da počnem o sendviču bez kruha! Ili o onoj pizzi bez tijesta! Pa kad u takvim jelima „cvjetača s jajima“ glumi kruh ili tijesto! Probala sam to i mogu reći: Dođe mi da si prospem mozak kad se toga sjetim!


Ne slažem se sa svime što je rečeno (ispjevano) u pjesmi.
Najgluplji stih je: I promise that tomorrow I´ll be more healthy. Iliti: obećavam da ću sutra biti zdravija. Tu očito i autorica pjesme podržava liječničku demagogiju da zdrava prehrana liječi sve. Dakle, ona bi se (u pjesmi) htjela zdravo hraniti, zato što je zdrava hrana – „zdrava“ i sve se može liječi takvom prehranom(!), ali jako voli nezdravu hranu pa joj je teško biti na zdravoj hrani.
Ja se uopće ne  želim zdravo hraniti jer ne vjerujem da zdrava prehrana sve liječi i zato mi je užasno teško svaki dan jesti te zdrave gadosti.

Osim toga, pjesma je „blaga“, za moj pojam uopće ne izražava koliko ja ne volim zdravu hranu, tj. da mi se zdrava hrana totalno gadi. Ta žena definitivno ne mrzi zdravu hranu ni približno koliko ju ja mrzim. Al´ pjesmica je dobra!



Nema komentara:

Objavi komentar