.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 30. kolovoza 2017.

Moraš počistiti tanjur!


Svi znamo da su zdravožderi skloni kojekakvim teorijama koje veze nemaju s mozgom. Navikla sam već na to: al uvijek me uspiju iznenaditi nekom novom nebulozom.

Čitam tekst neke zdravožderke, tj.  njezinu teoriju zašto je ona bila debela dok je bila dijete: ona je morala sve pojesti s tanjura i nije smjela ustati od stola dok sve ne pojede.
A jadnica mukina, mikina, malena! Kako su nju, jadno siroče, tako šopali hranom da je morala baš sve pojesti s tanjura pa je ta mala, sirota, jadnička sirotica zato bila debela. Aaaa, baš tužno.

Kod nas u kući nikad se nije moralo sve pojesti s tanjura. Ja sam uvijek ostavila kad nisam više mogla pojesti – a tako su radili i mama  i tata i deda i baba… Od čega sam onda ja bila debela???






Prema njezinoj nebuloznoj logici: ona je bila debela zato što je morala sve pojesti, a ja sam bila debela zato što nisam morala sve pojesti. WTF?


Slika preuzeta s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar