.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 25. kolovoza 2017.

Darovana mršavost



Ne volim čitati novine. Ni na interneti ni u tiskanom izdanju jer me uvijek nešto raspizdi, i pritom ne mislim na politiku. Mene raspizde kojekakve manekenčice, glumičice, pjevačićice… svojim izjavama. A naravno da one svašta trkeljaju, a novinari dodaju malo svojeg, pa se sve to začini bombastičnim naslovom itd.
Ali fakat mi idu na živce ovakve izjave, prepisat ću što je jedna manekenka izjavila: „Moj izgled je u prvom redu dar koji sam dobila od roditelja. Ja se samo trudim dobro ga održavati. Rodila sam dvije kćeri no nakon porođaja nisam imala problema s viškom kilograma…“

A pička ti materina! Pa nisam ja kriva što nisam od roditelja naslijedila takav dar! Zašto meni moji roditelji nisu darovali mršavost???????????????????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Da, točno je da ona „održava taj dar“. Ali, kladim se u što god hoćete da je jednostavnije održavat nešto što ti je darovano, nego gladovati ko ja: da najprije uopće dođem na tu neku težinu koju moji doktori hoće da imam (pisala sam već da oni hoće da smršavim preko 50 kila) – pa da onda to održavam do kraja života.

Da, da neki će sad reći da sam si ja sama kriva što sam imala preko 50 kila viška, zašto nisam još kao dijete počela gladovati na zdravoj hrani pa da odrastem mršava. 
A jebiga, eto, nisam. Od ranog djetinjstva bila sam debela, a mršavost mi nije ni kasnije bila bitna, i ne vjerujem da se zdravom prehranom sve liječi. Kao tinejdžerka jesam gladovala na kojekakvim dijetama i htjela sam biti mršava – zato što su sve druge cure u razredu htjele biti mršave. Ali mene je to „pustilo“ tamo negdje, kad sam  navršila 18 godina. Zapitala sam se: Pa zar ću ja cijeli život gladovati na dijetama, pardooon zdravim prehranama – da bih bila mršava??? Nema šanse. Tada sam odustala od dijeta/zdravih prehrana, prihvatila sam sebe takvu kakva jesam i udebljala sam se preko 50 kg tijekom sljedećih 16 godina uživajući u hrani kakvu volim. 

Da, piše u tekstu da se ova manekenka sad zdravo hrani, bavi sportom… - tj. čuva taj dar. No, s koliko godina je počela s time? Baš me zanima jel ona još kao dijete počela čuvati taj dar ili je to čuvanje počelo tek kasnije. U novinskom tekstu nigdje ne piše da su nju roditelji, još dok je bila dijete, hranili isključivo zdravom hranom.

Ja ne razumijem zašto je ona uopće dobila takav dar? Zašto je ona sveta krava, a obične smrtnice poput mene bi morale od najranijeg djetinjstva gladovati da uopće budu mršave (ne govorim sad o istreniranosti, utegnutosti, ravnom trbuhu itd., nego o urođenoj koščato-žgoljavoj mršavosti). Legitimno je pitanje: Zašto ja nisam dobila takav dar od roditelja????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Netko bi mogao reći da bih morala čuvati taj dar da sam ga naslijedila. Zašto? Moje rođakinje koje su ga naslijedile, apsolutno se ne trude čuvati/održavati ga. Što god jele u kojim god količinama, u koje god doba dana i noći – one su uvijek i vječito jednostavno koščato-žgoljavo mršave. Nisu one u formi (teretanu, igralište ili bilo koje drugo mjesto  gdje se nešto fizički vježba – vidjele nisu!), imaju strije i celulit, imaju škembu, ali one su fakat uvijek i non-stop jednostavno koščato-žgoljavo mršave! Tko ih ne poznaje i ne proučava izbliza bit će uvjeren da se one zdravo hrane i bave sportom pa su zato tako mršave.

A jebote!

Fakat, gdje ćeš boljeg dara od toga da smiješ jesti što god hoćeš, kada god hoćeš i u kojim god količinama hoćeš i pritom si stalno koščato mršav. Većina njih je svjesna tog dara. Baš je nedavno jedna moja rođakinja komentirala da je ona prezadovoljan svojim izgledom: ima škembu, strije, celulit, visi joj koža pod pazuhima,… ali, jede sve što hoće (svaki dan: prženo, masno, kalorično…), ima preko 40 godina, zadnji put se nekom sportskom aktivnošću bavila u srednjoj školi(!) - ali fakat je mršava!
Ne brine nju što ima škembu i što joj sve visi: obuće steznik, uskoči u nekakvu droljastu haljinu, namaže se ko kurva i svi kažu kako fantastično izgleda i nakon što je rodila dvoje djece. Nitko joj ne govori da se mora zdravo hraniti i vježbati. Naravno da izgleda bolje od mene – i sve samo zato jer je dobila dar mršavosti od roditelja.

Na stranu sve to vezano uz izgled, pisala sam već da nemam potrebu biti mršava niti imam potrebu drugačije izgledati jer to ne rješava životne probleme. Ja gladujem na tom zdravom sranju jer me liječnici „liječe“(???) zdravom dijetnom prehranom. Da, oni očekuju da ja jedem svu tu zdravu hranu i budem mršava – a moje rođakinje jedu tzv. nezdravu hranu i samo zbog tog dara koji su dobile, one su mršave.

Moji liječnici bili bi presretni da ja smršavim pa da imam kila koliko imaju moje koščato-žgoljave rođakinje koje žderu sve nezdravo. Netko će sad reći da nije zdravo to kako se one hrane i da one sigurno  imaju zdravstvenih problema iako su mršave. 
Hm. Ako one imaju zdravstvenih problema, o tome  šute ko zalivene. A ja stalno čekam, da one počnu crkavati ko muhe! Doslovno očekujem da tijekom idućih godina svaki dan crknu barem tri rođakinje – i da se ispostavi da je svaka imala 5-10 tumora, dijabetes preko 100 i sl. Ja fakat to stalno iščekujem jer stalno slušam kako je nezdrava hrana loša i liječnici me izgladnjuju i zabranili su mi jesti svu onu hranu koju volim, a moji rođaci, susjedi, ukućani, poznanici, kolege, prijatelji – i dalje bezbrižno jedu svu tu ukusnu tzv. nezdravu hranu kakvu i ja volim. 
Zašto oni nemaju zdravstvenih problema??????????????????????????? Pa neka i njih liječnici liječe zdravom dijetnom prehranom! Fakat ne razumijem zašto ja moram ispaštati. 
Ah, da, znam, zato što ja nisam naslijedila dar mršavosti od roditelja.

A opet ne razumijem, što je onda s mojim ostalim rođacima? Onima koji nisu naslijedili taj dar mršavosti od svojih roditelja - debeli su kao i ja, al njih liječnici opet ne liječe zdravom dijetnom prehranom. Zašto? Zašto oni ne moraju ispaštati jedući svaki dan odurna, prokleta, zdrava sranja?

Ne znam kakvi su (bili?) roditelji ove manekenke, moji roditelju su debeli (i kao djeca su bili debeli). I ja sam, ni kriva ni dužna, naslijedila njihove gene. Ne razumijem zašto je to tako. Ionako nema veze koliko kila imaju roditelji – to vidim po svojim rođakinjama.  Pisala sam već o dvije rođakinje koje su još kao djeca žderale sve redom u nenormalnim količinama: njihovi roditelji su uvijek bili debeli (o tome svjedoče slike iz djetinjstva), a njih dvije, ajmeee, kako su one uvijek bile koščato-žgoljavo mršave!  
Ne znam, ako se geni nasljeđuju od roditelja: jesu li njih dvije posvojene, ili se njihova mama barem u ta dva navrata jebala s nekim mršavim tipom, koji im je onda biološki otac pa su one po njemu taaako mršavo-žgoljavo-oglodano koščate. 
Spomenute rođakinje imaju danas po 2 trudnoće iza sebe, tijekom kojih dobiju 5-10 kg koje onda izdoje(!) te su i dalje oglodano-žgoljavo-ispijeno-mršavo-koščate. 

Ja zaista ne razumijem zašto ja nisam naslijedila taj dar mršavosti koji je pola mojih rođakinja dobilo. Iako se nezdravo hrane: očito nisu bolesne jer njih liječnici ne liječe zdravom djetnom prehranom kakvom mene maltretiraju.
Ok, urođena (darovana) mršavost mojih rođakinja (popraćena škembom, strijama, celulitom, nazategnutošću, visećom kožom…) i manekenska mršavost nisu ista stvar. No, moje rođakinje su sasvim zadovoljne svojom ne-manekenskom (darovanom/naslijeđenom) mršavošću jer se apsolutno ne moraju truditi oko nje. I ja bih bila zadovoljna takvom mršavošću – ne bi me liječnici liječili gladovanjem, tj. ne bih ovako ispaštala na odurnoj, prokletoj, usranoj, gadnoj zdravoj hrani koja mi se gadi.


Slika preuzeta s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar