.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 19. kolovoza 2017.

Gladna i sama II


Spomenula sam već više puta da sad jesam na zdravoj dijetnoj prehrani: šest dana u tjednu, a jedan dan si priuštim da uživam u onome što mi je zabranjeno. Ni ove godine se nisam uspjela organizirati da mi taj jedan dan uživanja u tzv. nezdravoj hrani koju obožavam bude na rođendan.  

Otkad sam počela s ovim blogom pišem kako je meni teško biti na toj zdravoj prehrani i svaki dan jesti tu odurnu, prokletu, zdravu hranu koja mi se gadi. Teško to podnosim i, kao što sam već rekla, uzimam sredstva za smirenje. Ne znam kako bih izgurala dan na zdravoj prehrani bez toga.

Rođendan mi je bio tek krajem tjedna, a ja sam već početkom tjedna pizdila jedući tu zdravu odurnu hranu jer sam tjedan prije toga taj jedan „dan uživanja u hrani koju obožavam“ imala početkom tjedna. Nisam bila u stanju dočekati rođendan, tj. kraj tjedna pa da onda imam taj „dan uživanja u hrani“.


I dalje ne razumijem što je to zdravožderima tako divno i krasno na taj zdravoj prehrani. Ja nikako da dočekam te sve silne „divote i krasote“.

Nema komentara:

Objavi komentar