.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 22. kolovoza 2017.

Mušterija je uvijek u pravu

Reality emisije trebale bi biti „realne“. Ali, svi znamo da se i one rade po kojekakvim „scenarijima“ koji utvrđuju tijek radnje i sl. da bi to bilo zanimljivije(?) gledati.

Gledala sam u par navrata Paklenu zalagaonicu (ne on „običnu“  Zalagaonicu, nego baš Paklenu zalagaonicu). Nisam to pratila, al znam da je onaj neki dugokosi tip s naočalama vlasnik i ima sina kćer (nemam pojma kako se ti ljudi zovu).  

Meni je fascinantno da se ni tog vlasnik, naravno ni njegovu djecu – ali ni ostale zaposlenike(!) ne smije vrijeđati ni psovati itd. Kad bi neka mušterija, čiju robu nisu htjeli otkupiti ili su im nudili premalo novaca za robu itd. – počela psovati i vrijeđati vlasnika, njegovu djecu ili zaposlenike – zaštitari bi ih po kratkom postupku izbacili iz zalagaonice. Ja sam blejala u nevjerici u tv ekran kad sam to vidjela! Pa nisu oni svete krave! Ok, donekle mogu shvatiti da si je vlasnik umislio da se ne smije vrijeđati njega ni njegovu djecu, ali zašto ne dozvoljava da mušterije vrijeđaju ostale zaposlenike?

Pa zar nije mušterija uvijek u pravu?

Na to mogu odgovoriti s dva stajališta:
1. ja kao zaposlenik
Ja ne radim u zalagaonici (i točno je da nisam vlasnikova kći), ali radim s ljudima svaki dan i mene redovito vrijeđaju, psuju, maltretiraju, ponižavaju... i to je najnormalnija stvar. Gađali su me i smećem (i uspješno pogodili). Gađali su me i kemijskim olovkama/flomasterima i sl., ali s tim me još nisu nikad pogodili (svaki put sam se uspješno sagnula/izmaknula). Meni i mojim kolegicama i kolegama je to svakodnevica. Kod nas je mušterija uvijek u pravu.
2. ja kao mušterija/kupac neke robe ili usluge
U takvim slučajevima praktički nikad nisam u pravu; uvijek nadrapam, nasamare me, ponize, iskorištavaju,  još me i izvrijeđaju,…

Ne mogu si pomoći ni kao zaposlenik ni kao mušterija, ja uvijek nadrapam. Kao zaposlenik ionako ništa ne smijem poduzeti, dobila bih otkaz da se suprotstavim mušteriji koja je uvijek u pravu. Pogotovo zato mi je fascinantno što ima zaposlenika koji na svojim radnim mjestima smiju vrijeđati i maltretirati mene, tj. sve svoje mušterije/kupce.


Fakat me zanima koliko je ta Paklena zalagaonica realna, tj. koliko se to sve temelji na scenariju. 


Nema komentara:

Objavi komentar