.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 1. svibnja 2018.

I dalje na dijeti...


Prošli put pisala sam da sam odustala od one zdrave dijetne prehrane kojom su me liječnici „liječili“(???) i na kojoj sam bila više od 2 godine. I pisala sam da sam na UN dijeti. 

I dalje sam  na toj UN  dijeti, nije na tome lako, pa to je dijeta, kako to može biti lako. Najbolje mi je kad nekoga tko je na dijeti (svejedno kojoj), pitaš, kako je. Onda se ta osoba tako isprenameže i nalaže i nacvrkuće kako je sve super i divno i krasno. A jebote glupu (il glupog)), kome je ikad na dijeti super ili krasno?  Takva dijeta na kojoj je super ne postoji (možete vi i neku dijetu zvati životnim stilom (lifestyle) – to svejedno nije niti super, niti divno niti krasno).

Dakle, ja sam sad na ovom spomenutom UN i nije nimalo lako izdržati voćni ili vodeni dan.

Nema komentara:

Objavi komentar