.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 13. svibnja 2018.

Preslatki limun


Nakon što sam odustala od zdrave prehrane, i dalje prekapam po internetu i tražim nekakvu dijetu, a u međuvremenu sam na Un dijeti. Nije ni na Un dijeti ni lako ni lijepo – pa to je dijeta, kako bi moglo biti lijepo na tome.

Što više čitam o tim kojekakvim dijetama, nikako da zaključim, koja je – najgora. Meni su sve užasne. A kakve ljudi stvari pušu u komentarima na blogovima posvećenim dijetama (ili stilovima života, jer nekima ta neka dijeta, nije dijeta, nego stil života; to veze nema s mozgom, ali oni to tako zovu).

Naravno, na svakom blogu posvećenom nekoj dijeti (pardooooooon: stilu života), naravno, da je dotična dijeta najbolja na svijetu (zato, onima koji su na tome, to nije dijeta, nego onaj famozni stil života, a to nije ništa drugo nego cjeloživotna dijeta; o tome sam već pisala na blogu). I onda čitam na jednoj stranici, posvećenoj nekoj dijeti, nisam više sigurna jel paleo il lchf il tako nešto… kako jedna osobica u komentaru tvrdi da je njoj: limun presladak. U redu, ja razumijem da ima psihički bolesnih ljudi. Razumijem i da nisu svi smješteni u odgovarajućim ustanovama, nisu pod liječničkim nadzorom i nisu na lijekovima. Ali, kad takvi ostavljaju komentare po internetu, koje nitko ne briše, ajme, svijet je stvarno najebao.



Slika je preuzeta s interneta. 

Nema komentara:

Objavi komentar