.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 16. svibnja 2018.

Gadite mi se


Stvarno mi se gadite, svi vi odurni, prokleti, gadni, usrani zdravožderi i sve te vaše zdravožderske prehrane! Svejedno jeste li na onome što danas liječnici u Hrvatskoj smatraju zdravim, il ste na veganstvu, na rawstvu, na lchfu... ili bilo kojoj drugoj pički materinoj! Sve mi se to gadi! Gadite mi se i vi svi i vaša prokleta usrana varijanta zdrave hrane. Samo ga serete kak jer ova hrana super, kak je ono super, kak je amo super, kak je tamo super. A jebala vas vaša Šlarafija u kojoj je sve super. Kad sam ja na dijeti, meni  ništa nije super! Sad sam na un dijeti - i to je užas! Kak bi na ikojoj dijeti moglo biti super. Svaki način prehrane u kojem nešto izbjegavate ili se odričete nečega, nije normalan. Normalno je kad jedeš što hoćeš, kad god hoćeš i u kojim god količinama hoćeš! I ne, ja ne očekujem da ako jedem što hoću, kad hoću i koliko hoću – da budem mršava! Meni je normalno da se debljam kad jedem ukusnu hranu koju volim i kojoj uživam!!! Meni nije smetalo što imam 114 kila! Al, liječnici danas sve liječe tzv. zdravom prehranom, pička im materina! Ja sam više od 2 godine bila na tom prokletom, gadnom, usranom zdravom sranju. Pa gdje su te sve divne divote i krasote koje ti se dogode kad se zdravo hraniš? Gdje su, pička im materina??????????????????????????????????????????????????????????????????
Zaista mi se gade sve te proklete, usrane gadne varijacije zdravožderstva.

Nema komentara:

Objavi komentar