.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 15. svibnja 2018.

Opet novci u smeće...


Pisala sam već da sam, nakon što su me počeli „liječiti“(???) dijetom počela bacati namirnice za pripremu kolača. Povremeno sam kontrolirala rok trajanja i bacala sve, čemu je rok trajanja istekao. 
Tada nisam pobacala sve, jer nekim stvarima još nije bio istekao rok trajanja.  Neke stvarčice bila sam pospremila u jednu kutiju.

Danas sam naišla na tu kutiju. Ustanovila sam da je svemu istekao rok trajanja: bacila sam boje i flomastere za ukrašavanje slastica u vrijednosti preko 200 kn. Meni je to puno novaca. Ja ne razumijem zašto sam ja tako kažnjena i zašto ne smijem pripremati kolače i uživati u ukusnoj hrani koju volim.

Možda je nekome blesavo što sam uopće potrošila preko 200 kn na boje za kolače, ali ja bih sigurno vratila te novce i još zaradila jer sam pekla kolače po narudžbi. Sad više ne pečem ni za po doma ni po narudžbi jer ja ne mogu biti okružena kolačima i ne jesti ih.

Nema komentara:

Objavi komentar