.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 6. svibnja 2018.

Pa kako je to moguće?


Nije mi jasno kad su ti svi ljudi na dijetama zdravim prehranama ili čemu već… Ovi koje ja, svaki dan, gledam na poslu, nisu niti na dijetama niti na zdravim prehranama itd. I nije mi jasno kak su onda mršavi???

Kad su oni na dijeti??? Po noći, dok spavaju? Pa da, dok spavaju, ništa ne jedu, pa su onda valjda na dijeti. Blago njima: danju jedu što god hoće i koliko god hoće i kad god hoće, a po noći spavaju i ne jedu. Ako se pitate, otkud ja znam da oni jedu što hoće i koliko hoće i kad hoće. Pa: gledam ih svaki dan na poslu kako dovlače škarnicle s krafnama, buhtlama, burekom… Jedna kolegica dovuče npr. krafnu i buhtlu i smaže ih u jutro u manje od 5 min. Da, sad ćete reći da sigurno ne pojede svaki dan  krafnu i buhtlu. Jooooj, u pravu ste, nije svaki dan krafna i buhtla, jedan dan su buhtla i pizzeta, drugi dan su burek i lisnato s višnjama, treći dan su pizza i lisnato tijesto s pudingom, četvrti dan su krafna i hrenovka u tijestu i sl.  I da, dotična kolegica ima oko 45 kila, preko 40 godina, rodila je 2 djece itd. Za koju godinu će se moći pohvaliti da ima više godina, nego kila. A jede sve. Stalno jede. I to, naravno, kao što sam već nabrojila, jede ukusnu (tzv. nezdravu) hranu; ne jede ona one zdravožderske splačine koje sam ja jela više od 2 godine. I ne, ne bavi se sportom, nema kondicije, kad ide po štengama, uspuše se kao i ja.

Onda u pola deset imamo gablec, npr. špagete bolonjez ili nekakav gulaš i sl. Nije meni prerano, jesti špagete u pola deset, a nije ni mojim kolegicama,  one ih bezbrižno jedu, a ja koja sam na dijeti (najprije više od 2 godine na onoj usranoj zdravoj hrani, a sad na Un dijeti) gledam kako one uživaju ukusnoj hrani, a ja ne smijem. I na Un dijeti, na ugljikohidratni dan: ja u jutro trebam pojesti 2 voćke, a ne špagete bolonjez (za ručak smijem špagete, ali bez bolonjez umaka).  

Meni zaista nije jasno kako su ti svi ljudi tako mršavi, a uživaju u ukusnoj hrani, nisu na dijeti, ne bave se sportom… Kako je to moguće? Nisu oni, kako se ono kaže, u formi, nemaju kondicije, nemaju ravan trbuh, visi im koža pod pazuhima itd., ali oni su jednostavno, stalno i non stop mršavi, što god jeli.

Slušam na televiziji, kako se žene koje su „uvijek“ bile mršave, u određenim godinama počnu debljati. Ne mogu o tome suditi, ja sam debela otkad znam za sebe. Ali, dobro, dakle kaže se, da se žene s godinama počnu debljati. Hmmm, ja stalno čekam da se, ove koje ja vidim svaki dan na poslu, konačno počnu debljati. Pa koliko godina moraju navršiti da bi se počele debljati (pa da meni srce bude na mjestu). One su staaalno mršave. Gledam ovu jednu, ja imam deblje ruke/ramena, nego što ona ima noge s bokovima/guzicom. A koliko ga jede! I kakve fine, preukusne tzv. nezdrave stvari jede!

Ja zaista ne razumijem kao su ti ljudi taaako mršavi, a taaako bezbrižno uživaju u ukusnoj tzv. nezdravoj hrani.

Nema komentara:

Objavi komentar