.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 14. kolovoza 2018.

Lchf 4 - Kakva jela jedem?


I dalje sam na lchf-u. Nakon prošlog teksta Što (ne)jedem? sad ću napisati nešto o jelima koja se silim jesti na toj dijeti. Pisala sam već da upotrebljavam svježi sir, krem sir, mozzarellu, mileram, kajmak…  Da to izbacim iz prehrane, ne znam što bih uopće jela.

Kad sam počela s tom dijetom, kopala sam po internetu što ljudi jedu (koji nisu na zelenoj kuri).
Prilično popularne među lchf-ovcima su palačinke. Ima više varijanti, ali ja sam odlučila probati onu najjeftiniju, s najmanje sastojaka. U taj recept idu 3 jaja i 100 g krem sira (npr. ABC). Meni se to nije razlijevalo po tavi, nego su ispale nekakve malene ko „američke“ palačinke; okusom to nema veze s palačinkama. Onda sam još kopala po internetu i našla sam varijantu u koju ide 5 jaja i 100 g krem sira, te po želji malo psylliuma. Od te smjese nastalo je nešto što liči na klasične palačinke. No, ni to s palačinkama veze nema.

Ni inače ne volim palačinke. Mogu pojesti klasičnu palačinku, no nisam ljubitelj toga. Ali ove lchf palačinke stvarno ne valjaju ništa. Od ovih 5 jaja i 100 g sira dobila sam 8 palačinki (pekla sam ih u manjoj tavi, promjera oko 19 cm). Imala sam to u hladnjaku cijeli tjedan. Prvi tjedan dijete, svaki dan sam se silila da pojedem jednu, namazanu ili sirom ili kajmakom. Meni to stvarno ne valja, ali bila sam gladna pa sam pojela.
Nadalje, pročitala sam negdje (na forumu?) da se od takvih palačinki mogu napraviti lazanje. Nasjela sam na to i napravila drugi tjedan još jednu turu palačinki, ali nisam imala doma krem sir, pa sam upotrijebila 5 jaja i 100 svježeg sira s 30% mm (propasirala sam ga kroz gusto metalno cjedilo)  i malo psylliuma. Te nazovi-palačinke su se najnormalnije ispekle, ali meni to i dalje nema veze s pravim (klasičnim) palačinkama. Napravila sam nadjev od mljevenog mesa, a umjesto bešamela, pomiješala sam mileram s malo nekakvog kupovnog naribanog sira (pročitala sam na nekom forumu da se to upotrebljava umjesto bešamela na lchf-u). Ne sjećam se kako se zove sir (piše da 40 g ima 0 kalorija). Redala sam u okruglu posudu za pečenje tih 8 palačinki, nadjev od oko 600 g mesa i to vrhnje sa sirom i pekla sam to 40ak minuta. Hm, ne znam kako da to nazovem. To nisu lazanje. To su zapečene palačinke s mileramom i mesom. Podijelila sam to na 10 porcija i sljedećih 5 dana jela sam to za ručak i večeru. Ajme. To je i samo po sebi odurno, ali stvarno mi se zgadilo jesti to svaki dan.

Tu su još neka  „klasična“ jela u lchf varijanti. Ajme.

Da odmah nastavim  s (i drugim zdravožderima, a ne samo lchf-ovcima), dobro znanim Bolonjez umakom s naribanim tikvicama. Joj ne, a jebo mene glupu, to nisu naribane tikvice to su špagete od tikvica. Ajme. O tome sam itekako pisala. Spominjala sam već da sam ja probala te naribane tikvice, pardoooooooooooooon, špagete od tikvica,  prije kojih 5-6 godina.  Nisam ja tada bila ni na kakvoj dijeti, ali pisala sam već da sam uvijek voljela kuhati. Stalno sam isprobavala recepte, provodila sam sate i sate u kuhinji i uživala. Voljela sam eksperimentirati čak i s onim što mi se činilo odvratno (lchf, paleo, raw recepti), bila sam znatiželjna što je ljudima ukusno u tome.
Btw.: nisam nikad uspjela saznati što je njima ukusno u tim receptima. Došla sam do zaključka da su oni gladni na tim kojekakvim dijetama/stilovima života i uslijed toga jedu kojekakve gadosti te tvrde da su ukusne.
Tada nisam radila bolonjez umak nego jednu varijantu Ćufti tj. mesnih okruglica u umaku koje se inače poslužuju s pravim špagetima, a ja sam ih eto poslužila s naribanim tikvicama, pardooooooooooooon, špagetima od tikvica.
Meni tada te naribane tikvice nisu imale okus kao špagete, a nisu ga imale ni sada kad sam ih jela s Bolonjez umakom. Nemam spiralizator i narezala sam tikvice na duge uske trake nožićem za guljenje krumpira, izdinstala sam mljeveno meso i napravila neku varijantu bolonjez umaka kakva se meni sviđa. I?
Ponavljam: tikvice imaju okus kao tikvice, a ne kao fiiiini špageti od bijelog pšeničnog brašna. Koje čudo!

A najgluplje mi je kad na tim lchf-ovskim blogovima blogerice pišu kako  uz te naribane tikvice, pardoooooooooon špagete od tikvica s Bolonjez umakom poslužuju neku zelenu salatu. A jebo vas glupe! Meni te naribane tikvice, nisu špagete, nego su te tikvice – ta jebena salata o kojoj vi pričate. Što, da jedem salatu sa salatom??? Pa da, dobro, ak se tak hranite, nije čudo da ste mršavi.

Ok, sljedeća nebuloza…
Čitala sam na forumu kako neka lchf-ovka radi „lchf-Francuski krumpir“ – umjesto krumpira stavlja cvjetaču (karfiol) i kaže da se uopće ne primijeti razlika. ??? Ajme. A jebote glupu. Stvarno moraš biti glup da bi ti karfiol imao isti okus kao krumpir. Nemam ja ništa protiv da netko to priprema i jede, ali molim vas, nemojte to zvati Francuskim krumpirom. Zašto na forumu nije jednostavno napisala: jedem Karfiol zapečen s kobasicama i kuhanim jajima. Meni je bogohulno ogavni karfiol koji mi se gadi uopće uspoređivati s krumpirom koji obožavam (to je moje najdraže povrće!). No, u nedostatku inspiracije, i ja sam radila nešto takvo (ALI JA NIKAD NE BIH REKLA DA JE TO JELO SLIČNO FRANCUSKOM KRUMPIRU, ZA MENE JE TO SASVIM DRUGO JELO!!!). 
Kupila sam nekakvu korabicu pred istekom roka trajanja, izrezala sam ju na ploške i kratko prodinstala s crvenim lukom i češnjakom i nešto začina. I onda sam to redala u posudu s domaćim kobasicama i kuhanim jajima, prelijala sam to vrhnjem  i zapekla. Meni se to nije sviđalo. Obožavam Francuski krumpir, s tim da ja od toga zapravo jedem samo krumpir (kobasice i jaja sam uvijek ostavljala), a što sad s ovim? Trebala bih jesti i kobasice i jaja i korabicu. Ajme. I toga sam imala 4-5 dana u hladnjaku i jela sam to i za ručak i za večer. Nisam neki ljubitelj korabice, prije sam ju jela u kombinacijama s krumpirom, ali definitivno je bolja od karfiola (sve je bolje od karfiola, brokule i šanon (romanesko cvjetače)).

Primijetila sam da lchf-ovci u sve trpaju karfiol. Rade čak i „tijesto za pizzu“(???) od toga. I to sam iz znatiželje napravila i na žalost, degustirala, prije 5-6 godina kad sam čula za lchf.
Kad sam čula za tu pizzu s tijestom (podlogom) od karfiola, činilo mi se umobolno karfiol s jajima nazvati tijestom za pizzu … i ostala sam pri tom stavu kad sam tu pizzu probala. To veze nema s pizzom, u najboljem slučaju to je nekakav (neuspjeli) omlet (palačinka?). Može se gore natrpati kojekakav nadjev (sir, domaće kobasice, šunka, špek…), ali to svejedno ostaje zapečeni karfiol s jajima. I opet: nemam ja ništa protiv da ljudi to jedu, ali nemojte to zvati pizza s tijestom od karfiola jer to je: Zapečeni karfiol s jajima i nadjevom za pizzu.

Vidjela sam na webu i recept za nešto što je varijanta engleskih jela Shepard´s pie i Cottage pie (ovisno o tome kakvo meso se upotrebljava).
Ovo je bio recept za Pastirsku pitu s karfiolom. Ajme. Inače se Pastirska pita radi, naravno, s pire krumpirom. A bolesno-domišljati lchf-ovci umjesto pire krumpira stavljaju pire od cvjetače. Ajme. Nisam ljubitelj pirea od krumpira, smatram da je to nešto najlošije i najneukusnije što se od krumpira može napraviti (ni inače ne volim Pastirsku pitu i nemam u planu to raditi!), ali zamijeniti krumpir karfiolom??? Ajme užasa!!!

Spomenula sam i da sam po receptu s weba radila kao nekakav omlet(?)/pitu od jaja i blitve. To se danima potezalo po hladnjaku, na kraju sam dio toga bacila.
Pisala sam već da sam radila majonezu od maslinovog ulja koja je završila u smeću jer to ništa ne valja.

Pisala sam već i da sam ispekla i nekakav kruh od orašastih plodova i mljevenog sjemenja koji je završio u smeću jer to nije kruh (ne znam što je, ali kruh nije).

Zatim, probala sam nekakve grisine od mljevenog sjemenja, meni to također  ne valja, a i ne osjećam se dobro kad ih jedem.  To veze nema  s grisinima!

Onda, sljedeća popularna lchf nebuloza je Upsi iliti Ooopsi kruh.
Ups, joj, to nije kruh. Ne znam što je to, ali to kruh nije (jel to neka čudna palačinka, omlet?). Recept je sličan kao za spomenute lchf palačinke, samo se ovo peče u pećnici. To je zaista odurno. Neću više ništa napisati o tome, svaki komentar je suvišan.

Ali, fali mi kruh.

Zato sam isprobavala fat head dough iliti fat head tijesto. To je „tijesto“(???) uglavnom od mozzarelle, jaja i nekakvog brašna npr. kokosovo ili bademovo.

Da, iskeširala sam 19 kuna za pola kile kokosovog brašna. Ajme. Tu je svaki komentar suvišan. Ali, budući da meni kruh jaaako fali, odlučila sam isprobati to tijesto. Na webu ima recepata s takvim tijestom za peciva, nekakve rolice/pužiće (slatke i slane), naravno, za tijesto za pizzu itd. 

Napravila sam nekakva peciva. Nisu to prava fiiiina, meeeekana peciva kao od bijelog pšeničnog brašna.
Radila sam i nekakve pužiće sa sirom i blitvom, nekakvu varijantu njemačke slane „pite“ tzv.  Flammkuchen i to s vrhnjem, šunkom i špekom, te nekakve štapiće sa sirom. 
To sve pripremala sam po pola mjere. Cijela mjera meni je previše, danima mi se povlači po hladnjaku. Jesam ja gladna, ali to me uopće ne privlači. Kao što sam napisala, to je za silu, kad si gladan na ovoj dijeti. 

Nisam u prošlom tekstu spomenula, ali čitala sam da u jutro, na tašte, treba piti iscijeđeni limun. Ja to ne pijem jer je kiselo.

Hrana na lchf-u je zaista ogavna.





Slika je preuzeta s interneta.


Nema komentara:

Objavi komentar