.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 23. kolovoza 2018.

Uživanje



Uspješno jedem sve tzv. nezdravo i nisam na dijeti.

Nakon onog odurnog lchf-a stvarno mi treba da uživam u ukusnoj tzv. nezdravoj hrani koju volim.

E da, dobila sam mjesečnicu: 44 dana nakon prošle mjesečnice (meni to nije normalno, ali znam da će lchf-ovke reći da je to normalno). 
Od ta 44 dana sam, zadnjih 21 i pol dan, bila na lchf-u. Ok, na lchf-u sam bila ukupno 21 dan. 
22. dana dogodila se ona katastrofa s proljevom, taj dan sam imala doručak, međuobrok i ručak po lchf-u, ali kad sam se onako usrala na tom svetom lchf –u: nije bilo šanse da više ikad budem na lchf-u. Zato sam taj 22. dan na večer, negdje oko 17 sati (poslije kina) službeno odustala od lchf-a počevši jesti sve ono tzv. nezdravo što volim (pizzu, sladoled, kolače, a kod kuće sam nastavila s bijelim kruhom, ajvarom, sladoledom, čipsom, pralinama... o tome svemu pisala sam u prošlom tekstu). 

Nema komentara:

Objavi komentar