.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 1. ožujka 2018.

Da sam barem ja bila na njezinom mjestu.


Otkad me liječnici „liječe“(???) gladovanjem, pardooooooooon zdravom hranom, shvatila sam koliko je tzv. nezdrava hrana ukusna.

Nedavno se kolegica žalila da je kupljeni sendvič star, ustajao, da je i pecivo i salame i šunka i sir i povrće u njemu od prethodnog dana, i da je to tako stajalo narezano… da je deformiran, spljošten...




Dok je ona tako kukala i prigovarala i pljuvala po tom sendviču, ja sam samo razmišljala kako bih ja voljela pojesti taj sendvič od peciva s bijelim brašnom, majonezom/sirnim namazom, masnim ploškama sira… Fale mi takve ukusne stvari. 
Za usporedbu: ja bih smjela pojesti jedino sendvič od tanašnih šnitica integralnog/raženog kruha, s tek pokojom šniticom manje-masnog sira,… Joj da, u sendvič smijem natrpati zelene salate, rajčica itd. koliko god hoću! Ma krasno!

Zaista mi fali sva ona ukusna tzv. nezdrava hrana koje se svaki dan odričem, a koje sam tako željna.
A drugi ju i dalje jedu (niti ih liječnici tjeraju na dijetu niti se oni sami spremaju na dijetu/zdravu prehranu il kak god to hoćete zvati). 

Ako je u sendviču bijeli kruh/pecivo od prethodnog dana, ako su narezane ploške sira stajale narezane na zraku pa se stvorila korica, ako se i za namaz uhvatila korica... – nema veze. Zdrava hrana na kojoj sam skoro 2 godine, naučila me da ne smijem biti izbirljiva - tako bih rado pojela taj ustajali sendvič! To je ukusnije od zdrave hrane koju imam na repertoaru.

Nakon prigovaranja - i spomenuta kolegica si je tako slatko pojela taj sendvič!

Da sam barem ja bila na njezinom mjestu.


Slika je preuzeta s interneta. 

Nema komentara:

Objavi komentar