.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 16. ožujka 2018.

Gdje su te proklete divote i krasote?



Divno i krasno. 
Samo ne razumijem kako se itko od 
jedenja zdrave hrane može tako osjećati.

Mene već skoro 2 godine liječnici izgladnju prokletom, gadnom, usranom, ogavnom, odurnom i prokletom zdravom hranom  koja mi se gadi. Kako se itko može osjećati dobro jedući to zdravo sranje?

Ja se rasplačem od muke kad se sjetim što su mi liječnici zabranili jesti. Rasplačem se od muke kad u trgovini kupujem ono što smijem jesti. Rasplačem se kad si pripremam to što sam kupila. Rasplačem se kad je predamnom na tanjuru to što smijem jesti… I onda uzimam sredstva za smirenje da ne bih pizdila baš cijeli dan i da bih uopće izdržala cijeli dan na zdravoj hrani.
Svaki dan željna sam sve one ukusne hrane koju volim i za kojom čeznem, a koju ne smijem jesti.
Pa gdje je sva ta divna divota i prokleta krasota koju bih ja trebala osjećati jedući zdravu hranu???

Da, nije ta zdrava prehrana teška. Stvar je zapravo vrlo jednostavna: ne smijem jesti ono što volim, a smijem jesti sve ono što ne volim, što mi se gadi i što mi je odurno.

Ja fakat zaista ne razumijem zdravoždere koji su se sami stavili na tu zdravu prehranu (njih ne maltretiraju liječnici time, nego su si oni sami, dobrovoljno(!) nametnuli zdravu prehranu). Žalosno je da se takve ljude smatra normalnima. 


Slika je preuzeta s interneta. 

Nema komentara:

Objavi komentar