.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 27. ožujka 2018.

Baš je lijepo biti bogat.


Nisam sad otkrila nikakvu toplu vodu, znam ja to odavno, ali fascinantno mi je koliko podsjetnika svaki dan dobijem o tome da je lijepo biti bogat i kako ja to nisam.

Kaže kolegica na poslu da je njoj svega dosta i da se mora maknuti odavde i: ide za Uskrs u Italiju s mužem i dvoje djece.

Zanimljivo. I meni je svega dosta! I te odurne, proklete, gadne, usrane zdrave hrane i posla i života. Svega mi je dosta. Al ja ne idem nikamo. Posljednjih 18 godina nisam doslovno bila nigdje, ali zaista ama baš nigdje. Otkud bih ja plaćala putovanja i odmore? Ne znam jel ova kolegica bogato udana ili je njezina obitelj bogata. Jedno je sigurno: sama nije zaradila te novce, radim isti posao kao i ona pa znam o čemu govorim. Rintam otkad znam za sebe i nemam ništa od toga. 
A zapravo, nije mi jasno: toj jadnoj jadnici – je dosta. A čega je to njoj dosta??? Nju liječnici ne izgladnjuju zdravom prehranom, ona bezbrižno uživa u svemu onome što voli jesti. Gledam ju kako na poslu ždere sve ono čega sam ja željna, a ne smijem jesti: ona dovlači škarnicle s pecivom iz pekare, za gablec na poslu u kantini jede sve ono prženo, pohano itd. što je u ponudi. Te ima i novaca da može otići u Italiju na odmor jer je njoj dosta. A što bi ona???  Pa da ja smijem jesti hranu kakvu želim i volim i da još imam novaca za odlazak na odmor – pa meni je to san snova. Gdje ćeš bolje od toga??? Ja sam skromna, kad bih smjela jesti sve što želim i volim, ja ne bih tražila da još uz to imam i novaca za odmor. Meni bi bilo dovoljno da mi se ispuni samo jedno od toga: uživanje u hrani kakvu volim (valjda bih imala novaca za takvu prehranu, ionako ne bih kupovala kavijar i jastoge itd., uostalom, tzv. nezdrava hrana uopće nije skupa, a prefina je). 
Kad sam već kod toga, zašto se spomenuta putujuća bogatašica ne hrani zdravo? Pa ona ima novaca da si može priuštiti sve one kerefeke koje se prodaju u trgovinama zdrave hrane. Kaj ona nije čula da je danas zdrava hrana moderna i razvikana? Kaj ona ne želi biti u trendu??? Ja sam već, ne znam koliko puta napisala, da ja apsolutno ne osjećam potrebu da budem u trendu, ali znam da ljudi danas jako pate za tim, pa mi je čudno kako ova bogatašica nije opsjednuta zdravom prehranom. 

A dobro, toj jadnici je svega dosta pa ide na odmorčić u Italiju. Ne mora gladovati na zdravoj prehrani i još i putuje okolo.  Kak je njoj teško u životu!

Njoj je dosta, ima novaca i ide na odmor.

Meni je dosta, ja nemam novaca i ne idem na odmor.


Baš je lijepo biti bogat.

Nema komentara:

Objavi komentar