.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

ponedjeljak, 26. veljače 2018.

Stavite si zdravu hranu u...


Pisala sam već da sam, a sad već ima i više od 2 godine, kupila mikser za 2 500 kn. Godinama sam štedjela za njega, godinama sam sanjala o takvom mikseru. To nije mikser koji ima 50 nastavaka i funkcija (pa onda kao, ta hrpetina nastavaka, opravdava njegovu cijenu). To je pravi mikser za miksanje. Ima 3 nastavka za miksanje, to je baš mikser za izradu kolača, to nije ono neko sranje  koje ima nastavak za smutije, nastavak za mljevenje, nastavak za ovu pičku materinu, nastavak za onu pičku materinu… To je pravi pravcati mikser za izradu slastica kakav sam si uvijek željela (ne znam što sa mnom nije u redu, al nikad si nisam poželjela one neke vervite vitemixeve za proizvodnju smutija i sličnih pizdarija – nit želim to radit, nit želim to pit).

Al ovakav pravi mikser sam si uvijek željela. I ostvarila sam si želju. I onda su me počeli „liječiti“(???) zdravom dijetnom prehranom, pička im materina. 

Mikser jedva da sam uključila protekle 2 godine. Pa ne upotrebljavam ga kad ne smijem jesti ukusne kolače kakve volim.

Gamad odurna prokleta zdravožderska! Joj, kako mi na živce idu svi ti zdravožderi sa svojim zdravožderskim blogovima i svojim pičkastim zdravožderskim receptima, pička vam materina!!! Gadure jedne gadne proklete, odurne!!!  Pa samo si vi žderite te svoje zdravožderske pizdarije i pičke materine!!! Ja nikome ne branim da gladuje na zdravoj prehrani, ali ne razumijem zašto se mene liječi gladovanjem, umjesto da mi daju lijekove!!! A joj,  da, danas je 21. stoljeće i sve se liječi gladovanjem! Mene već skoro 2 godine liječnici mrcvare gladovanjem. 
Joooooooooooooooooooooooj, pardooooooooooooooooooooooooooooonm, nije to gladovanje, to je zdraaaaaaaaaaaaaaaaava hraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaana. A u pička materini svi vi i vaša zdraaaaaaaaaaaaaaava hraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaana.


Nema komentara:

Objavi komentar