.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 28. studenoga 2019.

Nemojte piti vodu kad ste na dijeti!


Ne pratim onu neku emisiju, ne znam kako se zove na hrvatskom, ono gdje se nekakvi treneri(?) ili što već jesu iživljavaju na debelim ljudima. Prije koji tjedan moja mama je to gledala pa sam i ja sjela, baš da vidim što rade.

Nekakvog tipa izbacili su iz te emisije zato što je navodno  pio vodu.
Ajme.

Ja nisam znala da se na dijeti ne smije piti voda. U redu, dobro, ne znam na kakvim su oni tamo dijetama, ali ja se na ovoj dijeti od 1300 kalorija dnevno fakat nalijevam vodom (naravno, idem na zahod svakih 20ak min., i to mi stvara probleme, pogotovo na poslu). Kako bih inače izdržala na tih 1300 kalorija dnevno? Ja doslovno popijem 5-6 litara vode, nastojim se nalijati vodom kako ne bih osjećala glad. Naravno da uzimam sredstva za smirenje, pa treba izdržati cijeli dan, svaki dan, na 1300 kalorija. Ali ovo, da ne smiješ piti vodu, kako vaga to ne bi pokazala kao povećanje težine, ajme.

Ne znam što da kažem na to.

Pisala sam već da nakon prva tri mjeseca dijete (u 2016. godini) kad sam došla na kontrolu, doktorica se derala na mene jer sam u 3 mjeseca smršavila „samo“ 14ak kila. I tada sam se nalijevala vodom kako bih izdržala na tih 1300 kalorija. Možda da nisam pila toliko vode, možda bi vaga bila pokazala manje kila. Ok, ne bi pokazala 10 kila manje, ali 1-2 kile valjda bi (ili koliko?; ne znam kako se popijena voda prikazuje kad staneš na  vagu). Ne bi ta 1-2 kile manje bile usrećile moju doktoricu, ali voljela bih da mi je netko bio rekao da ne smijem piti vodu jer će vaga to mojoj doktorici prikazati kao nemršavljenje. 

Priznajem, nisam nikad razmišljala o tome da ne smijem piti vodu na dijeti. Ispričavam se, ali bila sam prezauzeta odricanjem od hrane koju želim jesti pa nisam došla do toga da čak ni vodu ne smijem piti. A jebo mene glupu. 



Nema komentara:

Objavi komentar