.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 10. studenoga 2019.

Nordijska baba


Neki dan u tramvaj uđe gospođa od 60ak godina pod kompletnom sportskom spremom. Imala je na sebi nekakvu novu novcatu sportsku jaknu, valjda nepromočivu i to onu neku fensi (ne onaj neki jeftini gornji dio pamučne trenirke, kakve ja nosam), imala je nekakve hlače(ne znam kakve su to hlače, ali to nije razvučena pamučna trenirka kakve ja nosam). Ta njezina jakna bila je porilično glomazna, ok, znam, za bavljenje sportom, oprema ne smije biti uska i neudobna, ali meni je ta baba izgledala ko američki (tj. afroamerički) reperi koji paradiraju u (brendiranoj) sportskoj odjeći.

Preko hlača imala je nešto za što nemam pojma kako se zove: to je sezalo od gornjeg, tj. preko gornjeg  dijela cipele (od zgloba) i bilo je navučeno do koljena (očito je gore i dolje u rubu toga bila guma, jer je izgledao „nabrano“). Evo, jebo mene glupu, al ja pojma nemam kak se to zove, a niti čemu to služi. Imala je i nekakve fensi cipele, ko nekakve gojzerice, ili koju pičku materinu (nisu to bile jeftine tenisice kakve ja nosam). Znam, da znam, bez brige, ako se želiš baviti sportom, ne možeš nositi stari, razvučeni gornji i donji dio pamučne trenirke i poluraspadnute jeftine tenisice, moraš pljunuti par stotina eura na opremu za bavljenje sportom. I naravno, nordijska baba imala je štapove za nordijsko hodanje. To je jako popularno u Zagrebu zadnjih godina kod gerijatrije.

Ono što je meni bilo blesavo (osim činjenice da mi je cijela ta upicanjena pojava „nordijske babe“ bila blesava) je to što joj se nekakva mlađa žena digla i ta nordijska baba je sjela u tramvaju! A jebo te glupu, ako se možeš baviti nordijskim hodanjem, onda možeš i stajati u tramvaju! A zašto se ona uopće voza u tramvaju s tim štapovima??? Pa nek pješači kad već ima svu tu sportsku spremu za nordijsko hodanje na sebi! 

Stvarno mi nije jasno kamo se ona vozala u tramvaju. Što, zar postoje posebni tereni za nordijsko hodanje do kojih se treba dovesti tramvajem??? Kak to onda funkcionira: dovezeš se tramvajem do tog nekog „terena“ i onda  tamo valjda „odnordijaš“ koju rundu tog nordijskog hodanja i onda se valjda opet tramvajem vozaš kući???

Ajme.


Nema komentara:

Objavi komentar