.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 2. studenoga 2019.

Bus-baba

iliti gerijatrija u autobusu

Danas sam išla autobusom kući. Imala sam veliku, plastičnu vrećicu punu stvari i uz to još i jednu široku, veliku, ovalnu, plastičnu torbu, također punu kojekakvih stvari. Došao je autobus i ja sam prva ušla (to je početna stanica i u autobusu nije bilo nikoga(!). 
U prednjem dijelu autobusa, i s jedne i druge strane su 4 sjedala: dva sjedala nasuprot druga dva sjedala (2 sjedala gledaju u smjeru vožnje, a 2 u suprotnom smjeru). Stavila sam vrećicu na sjedalo do prozora (ono koje gleda u smjeru vožnje), ja sam sjela do svoje vrećice, dakle, do prolaza (na sjedalo koje gleda u smjeru vožnje). I razmišljam kamo da stavim torbu, bila mi je poprilično teška pa mi se nije dalo dizati ju na sjedalo nasuprot meni, i dok ja tako razmišljam, kamo ću s tim, u autobus je ušla gospođa od kojih 65 godina, i što mislite kamo je sjela? Pa naravno, provukla se pokraj mene i moje torbe i sjela nasuprot sjedalu na kojem  je moja vrećica (dakle, na sjedalo koje gleda suprotno smjeru vožnje). Ponavljam: u autobusu nije bilo nikoga (!!!) osim nje i mene!

Za njom je ušao, neki tip, od 40ak godina, koji je očito bio s njom, ne znam jel joj sin, ljubavnik, brat, nećak... il što već; nisam stekla dojam da joj je muž. On je sjeo također u prednji dio autobusa, gdje su takva 4 sjedala (2 sjedala gledaju u smjeru vožnje, a 2 u suprotnom smjeru); al na drugoj strani autobusa. 

Dok ja razmišljam zašto si je ta baba baš tu sjela, kaj ne vidi da ja imam i tu vrećicu i ovu torbu, kaže ona tom svom sinu il ljubavniku, il što joj već jest: "Zar nećeš sjesti ovdje pokraj mene?" Mislila je na sjedalo uz prolaz (ona je sjela do prozora), dakle, ona je htjela da on sjedne nasuprot meni i mojoj torbi i mojoj vrećici; al on je srećom odbio (barem on ima mozga; ili jednostavno neće sjediti s njom). 

Ja sam na kraju držala tu torbu nekako pokraj svojih nogu i njome djelomično blokirala prolaz. U autobus je ušlo još ukupno 4 ljudi. Dakle, da ponovim, osim nas ukupno 7 (baba, njezin sin/ljubavnik, ja i tih četvero ljudi): PROKLETI AUTOBUS BIO JE PRAZAN!!!

Ja stvarno ne razumijem ljude. Ja tu babu ne znam, niti sam ju ikad vidjela. Zašto ona mene jebe u zdrav mozak? Kaj ona fakat nije vidjela moju ogromnu plastičnu torbu? Još je htjela da i taj njezin sin/ljubavnik sjedne do nje. Da je on fakat sjeo do nje, kamo bih ja stavila svoju torbu??? Zar je očekivala da ću se ja stvarno maknuti sa svom svojom prtljagom??????? Pa on ne bi mogao sjesti nasuprot meni, tamo je bila moja veeelika torba, pokraj mojih nogu, on ne bi tamo imao mjesta, ne bi imao kamo s nogama. Kak si je ona to zamislila??? Pička joj materina, gadna, odurna, usrana!

Najradije bih joj bila svoju torbu stavila u krilo!!! A zamislite da sam to stvarno napravila. Ispalo bi da sam ja bezobrazna, neodgojena… jer sam jadnoj, staroj, slatkoj bakici nabila svoju torbu u krilo. Da, da, tu bih ja bila negativac. 

Najbolje mi je kad te stare babe kukaju da one ne mogu sjediti na sjedalima koja gledaju u smjeru suprotnom od smjera vožnje. Ova baba, očito nema takvih problema. Ali meni je fakat fascinantno da ona nije mogla sjesti nikamo drugamo, nego na to sjedalo koje gleda u smjeru suprotnom od smjera vožnje, nasuprot meni i svoj mojoj prtljazi. Ona nije imala nikakve prtljage (osim sina/ljubavnika).

Uostalom, taj njezin sin/ljubavnik, sjedio je dakle, također tamo gdje su 4 sjedala: on je sjedio na jednom sjedalu, ostala tri sjedala bila su prazna(!!!), tamo nitko nije sjeo!!! Zašto onda ona nije sjela ili do njega ili nasuprot njemu (budući da joj ne smeta sjediti u smjeru suprotnom od smjera vožnje)???
Ta žena stvarno voli jebati ljude u zdrav mozak. Pička joj materina, gadna, odurna, usrana, glupa. 

Da ponovim, još jednom, za one koji nisu shvatili: ja sam ušla prva u bus, onda je ušla ona, onda je ušao njezin sin/ljubavnik, i još je ušlo ukupno 4 ljudi, dakle u busu nas je bilo sveukupno 7 (+ vozač): 


PROKLETI BUS BIO JE PRAKTIČKI PRAZAN!!!

Al, ona je baš morala sjesti nasuprot meni i  mojoj prtljazi. 

Da napomenem: ni na ostalim autobusnim stanicama nije bilo baš nikakve gužve, jedva da je bilo žive duše; na nekim stanicama nije nitko ušao, tu il tamo po  1-2 osobe, a neki ljudi su i izašli.

Al ne, ona je baš morala tu sjesti.


Nisam joj ništa rekla, iako bi ju najradije bila ispsovala, al naravno, ja bih opet bila negativac jer vrijeđam jadnu, slatku staričicu

I onda me netko pita zašto mi te babe po busevima idu na živce.


Nema komentara:

Objavi komentar