.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 1. prosinca 2019.

Protein, nikotin, kofein


I dalje gladujem na 1300 kalorija (i pizdim cijele dane). Kaže mi mama da bih trebala jesti više proteina (iliti mesa) da ne bih osjećala glad.

Hmmm.

Gledam kolegice na poslu: sve su mršave. Ok, da, pisala sam o tome: nisu one utegnute, istrenirane, nemaju ravan trbuh… Pisala sam već da ovoj jednoj visi škemba preko pičke. Al kako tanke ruke i noge ima, kako je mršava!

Koliko one proteina jedu?

Ja nisam vidjela da uopće jedu ikakve proteine. 

One u sebe trpaju: nikotin i kofein. Pisala sam već da tijekom smjena od 8 sati ne jedu baš ništa. Ok, svaka čast, treba to izdržati! No, njima ne treba hrana, njima su očito dovoljni nikotin i kofein. One dnevno popiju i preko 5 šalica kave i popuše i po kutiju cigareta: i mršave su.

Očito se može i bez proteina. 

Uz kofein i nikotin, kome još treba protein.



Nema komentara:

Objavi komentar