.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

ponedjeljak, 9. prosinca 2019.

Gležnjaci...



... gležnjivci(?) ili  gležnjavci(?) ili …

Ne znam koja je prava riječ za to, ali neka za sada bude „gležnjaci“, to su ljudi koji sada, u prosincu 2019. hodaju okolo pokazujući gležnjeve. Sigurno ste ih vidjeli: imaju (uske) hlače (obično traperice, ali mogu biti i tajice) koje sežu do nekoliko centimetara iznad gležnja, gležnjevi su obavezno goli(!!!), a ispod gležnja nazire se rub stopalica i na to imaju obuvene niske tenisice. I oni hodaju tako, i žene i muškarci,  sada u 12. mjesecu. Naravno, strogo je zabranjeno ispod traperica imati obučene npr. hulahupke boje kože! Dozvoljene su isključivo stopalice u tim niskim tenisicama.  

Ok, znam , to je moderno.

Ma, jebeš modu. Meni je  fascinantno kako su ljudi spremni patiti za modu. Ok, njima valjda nije hladno, ili?

Prošli tjedan (negdje oko 10. 12.) gledam na željezničkom kolodvoru jednu mlađu ženu (curu?): uske traperice iznad gležnja, par centimetara  ispod gležnja nazire se bijeli rub stopalica i na to niske tenisice. Ok, ona prati modne trendove, barem što se gležnjeva tiče. Njezin gornji dio tijela me čudio: oko ramena, vrata i usta imala je zamotanu „deku“. Ok, nije to prava deka, ali to je bio neki ooooogroooooomni, dugački, široki, debeli šal. Sigurno je bio dugačak barem 180 cm, a i širok je bio sigurno 80 cm, imala ga je u nekoliko slojeva omotanog oko ramena i vrata i sezao joj je preko nosa, do očiju.  Osim tog šala, na glavu je nabila ogromnu kapu: imala je na glavi samo mali otvor za oči, sve drugo bilo je prekriveno:  što šalom, što kapom. Nemam pojam koje boje joj je bila kosa jer su deka, pardon, šal te kapa prekrili sve osim očiju (ne znam koje su joj boje oči, stajala je predaleko od mene da bih to vidjela). 
A dobro, bitno je da su gležnjevi goli.  

Meni je to fakat fascinantno. Ne znam jel to samo moda, ili je to čak postao nekakav fetiš.

No, zanima me, vi koji u prosincu pokazujete gležnjeve okolo, radite li vi to radi sebe ili radi drugih? Ono, kad hodate ulicom, i padne vam pogled na vaše gole gležnjeve, mislite li vi onda sami za sebe „Ajme gle mi gležnjeve, kak sam super, kak sam seksi, kak sam jebozovan/jebozovna…“.
Ili vi  to tako nosate radi drugih, kad idete cestom i onda vidite nekog tipa ili neku trebu, mislite si: „Sad ova treba/ovaj frajer vidi moje gležnjeve i odmah vidi kak sam ja super, kak sam ja seksi…“.

Ja nisam nikad (ni ljeti ni zimi ni u jesen ni u proljeće) kad sam prošla kraj takovog „gležnjavog“ (ili „gležnječeg“?) tipa pomislila: „Ajme, gle kakve gležnjeve ima, kakav pastuh.“ A ni žene s tim gležnjevima me ne privlače.
Mene gležnjevi jednostavno ne pale.

Koja bi bila najbolja riječ za te ljude koji pokazuje gležnjeve: gležnjevci, gležnjavci, gležnjaci, gležnjiči…?
A kako bi se zvala ta pojava: gležnjivost, gležnjavost, gležnjaštvo,  gležnjoča…?

Osim tih gležnjivaca, moram spomenuti nešto što sam vidjela u subotu, 7. 12. 2019. U tramvaju neka cura, valjda srednjoškolka, imala je obuvene crne čizme do koljena. Iznad čizama vidjela su se, na obje noge,  cijela gola koljena, a malko iznad koljena „hlače“. Prvo sam mislila da ima obučene crne, uske traperice, koje sežu skoro do koljena. To je izgledalo jednostavno blesavo. Navikla sam već viđati da žene na čizme nosaju kojekakve vruće hlačice, ali one su zaista kratke, kod nekih žena i ko donji dio bikinija. A ove „kratke“ hlače bile su skoro do koljena.

Onda kad je ta cura uzlazila iz tramvaja, tj. kad sam ju vidjela odostraga, skužila sam: ona zapravo ima obučene crne, uske  traperice koje je nagurala u čizme, a te crne traperice na koljenima imaju ooooogromne, okrugle rupe. Ok, da viđala sam već  da žene imaju obuvene čizme i u njih ugurane traperice koje su poderane, ali poderane su kao da imaju “rez“ i obično su konci izvučeni u tim rezovima. To mi je ok, i nemojte pasti sad  sa stolaca: i ja sam nosala takve traperice s pokojom poderotinom i ocufanim koncima. Ali ove njezine  traperice nisu imale pokoju poderotinu, to je izgledalo kao da joj na svakom koljenu fali matrijala, u obliku kruga promjera 10ak cm. I na te čizme, kad si ju vidio odnaprijed, to je fakat izgledalo kao da iznad tih čizama ima „kratke“, uske  traperice koje sežu skoro do koljena. Samo oni koji su ju vidjeli odostraga, vidjeli su da su odostraga te traperice cijele (nepoderane) i ugurane u čizme. Dakle, odostraga joj se nigdje nije  vidjela gola koža, tj. traperice uopće nisu bile poderane.

Ok, znam da će sad neki reći da to izgleda baš super i seksi.

Meni koja se ne razumijem u modu to fakat izgleda blesavo.

Kak da tu pojavu nazovem: koljenaštvo? A ljudi koji hodaju okolo golih koljena su ona koljenaši?




Nema komentara:

Objavi komentar