.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 5. travnja 2018.

Zar ljubav podrazumijeva gladovanje?


Gledam zadnjih par dana (prije Uskrsa) u dućanu: svi kupuju…  Ali ne kupuju zdravu hranu. Oni kupuju  sve one slasne sastojke, namirnice… koje bih i ja voljela jesti: sve ono fino kalorično, masno, od bijelog šećera itd., ili kupuju kile i kile bijelog šećera, bijelog brašna… za izradu kolača. I ja bih tako.
Zašto sve te ljude liječnici ne „liječe“ zdravom prehranom???  A zdrava prehrana je danas ionako moderna i u trendu. Zar svi ti ljudi ne žele biti modreni i u trendu??? Znam da ljudi jako pate za tim da budu moderni (jer što će reći susjedi) pa kak onda, kad je zdrava hrana u pitanju ti ljudi ne žele biti moderni???

Ja zaista ne razumijem zašto sam ja ovako kažnjena, zašto ja moram jesti te odurne, proklete gadne, usrane zdrave gadosti. Vidim svuda oko sebe da ljudi najnormalnije uživaju u preukusnoj, tzv. nezdravoj hrani. Njima, kao ni meni, ne smeta što je ta hrana „nezdrava“ – bitno da je ukusna!  Al, fakat mi nije jasno: zar oni nemaju zdravstvenih problema (budući da se tvrdi da je nezdrava hrana nezdrava, tj. da izaziva zdravstvene probleme). Kako to da oni nemaju zdravstvenih problema, pa da njih liječnici liječe tim zdravim gladovanjem, kao što liječe mene.

Što sam ja kome skrivila da baš ja moram gladovati? Ja uopće ne želim biti mršava. Davno sam ustanovila da mršavost ne donosi ni sreću ni zadovoljstvo i tada sam zaključila da ja ne mislim nikad više biti na dijeti (to je bilo oko 2000. godine), pisala sam o tome više puta. I sljedećih 16ak godina zaista nisam bila na dijeti: dok me u siječnju 2016. liječnici nisu počeli „liječiti“ zdravom dijetnom prehranom.
Dokle će me tako mrcvariti s tim gadnim, usranim, prokletim zdravim sranjem?

Dokle uopće mora „sezati“ to sve s tom zdravom prehranom?

Čitam na jednom zdravožderskom blogu kako je zdravožderska blogerica s tog bloga „uvela“ tzv. zdravu hranu za cijelu obitelj. To u prijevodu znači da i njezin muž i djeca sad jedu zdravu hranu. Ja ne mogu shvatiti da neka osoba tjera druge ljude da se hrane kao ona. Je li ona barem muža pitala jel on to želi? Ne znam je li ga pitala, pretpostavljam da to funkcionira po principu: „Ja sam pročitala/čula, a i liječnici, nutricionisti i ini „stručnajci“(?) kažu da je zdrava hrana zdrava, i zato ćemo ju sad svi jesti; ja ću skuhati jedno jelo i to, naravno, zdravo i izvolite svi to jesti jer je zdravo“.  

Ja nisam udana i nemam djece, ali moja obitelj ne jede ova prokleta, gadna, zdrava sranja koja ja moram jesti. Oni i dalje uživaju u ukusnoj hrani. I meni na pamet ne bi palo da se oni zbog mene mrcvare gladujući na zdravoj prehrani. Meni bi bilo žao da oni pate kao što ja patim.

Najbolje od svega mi je što spomenuta zdravožderska blogerica tvrdi kako je njezin muž oduševljen tom vrstom prehrane i kako mu je to super i da on sad više uopće ne jede nezdravu hranu. Kako ona zna da on uopće ne jede nezdravu hranu??? 
U Hrvatskoj ima puno nezaposlenih pa pretpostavljam da je muž nezaposlen, a i blogerica je očito nezaposlena pa oni cijele dane doma gledaju jedan drugog: kako oboje jedu samo, isključivo i jedino zdravu hranu. Pretpostavljam da ni djeca ne idu u školu, da ih ne bi slučajno „vršnjački pritisak“ natjerao da pojedu nešto nezdravo.

Zaista ne razumijem to inzistiranje da cijela familija mora jesti zdravu hranu. A još manje razumijem tu familiju koja pristane na to.

A neki dan čitala sam na nekom web portalu o nekom tipu koji je sudjelovao u nekoj inozemnoj varijanti onoga „The biggest loser“. Pisalo je da nije pobijedio, ali nastavio je s tim gladovanjem i nakon te emisije i puno je smršavio (oko 100 kg). Sad ga ima u medijima jer opet sudjeluje u nekom reallity showu, ali ovog puta nevezano uz mršavljenje, nego… nešto drugo, nisam zapamtila o čemu se radi, tog tipa ionako nisam nikad prije vidjela (ne pratim ni hrvatske reality emisije, a kamo li strane; čini mi se da sad sudjeluje u nečemu s pjevanjem). On je rekao u tom članku da je i njegova djevojka s kojom je u vezi, a ne znam koliko, 10 godina(?) također krenula na dijetu i (puno) smršavjela i da su oni jedan drugome potpora bla, bla, bla.

Ajme. Znači, da sam ja u vezi s nekim tko je na dijeti, zdravoj prehrani (il kak god to hoćete zvati) – zar bi se od mene očekivalo da i ja gladujem??? Ok, život s nekim, u vezi i sl. je težak, treba puno kompromisa, međusobnog razumijevanja itd., ali da ja moram biti na zdravoj hrani jer je on na zdravoj hrani??? Ajme. Ne znam što bih uopće na to rekla. Ja od svoje obitelji ne očekujem da se oni mrcvare jedući ova sranja koja ja jedem. Da sam u vezi ili udana: ja na bih htjela da moj partner bude na ovoj zdravoj dijetnoj hrani na kojoj se ja patim. Ne znam što sa mnom nije u redu, ali ja nikome ne bih poželjela takav život. A ako bi on sam rekao da je njemu zdrava hrana super: onda više ne bismo imali o čemu razgovarati; moraš biti nenormalan da bi mogao tvrditi da je zdrava hrana ukusna – a ja ne želim biti u vezi s psihičkim bolesnikom, imam dovoljno svojih problema. Ja uzimam sredstva za smirenje, a išla sam i u psihološko savjetovalište jer mi je užasno teško izdržati dan na zdravoj prehrani.

Zaista ne razumijem taj dio, ako jedna osoba iz nekog razloga mora/treba/želi biti na dijeti, zdravoj hrani ili čemu god, zašto bi i životni partner te osobe morao biti na dijeti, zdravoj hrani...? Zašto? Zbog potpore? Što meni vrijedi ako netko kraj mene gladuje i pizdi cijele dane kao i ja? Ili da on na poslu (skrivečki) jede ono što voli, a onda doma, reda radi, tj. potpore radi, jede on, sve samo zdravo kao što ja moram? Čemu? Zar ljubav podrazumijeva gladovanje? Takav se nije rodio zbog kojeg bih ja gladovala. Takvog ne bih znala niti izmisliti. O tome sam već pisala




Slika je preuzeta s interneta. 


Nema komentara:

Objavi komentar