.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 14. travnja 2018.

I dalje mi je dosta, ali ne znam što ću

Prošli put (prekjučer) pisala sam da mi je svega dosta. I dalje tako mislim. I dalje ne znam što ću. Navikla sam da zdravožderi svašta trkeljaju, neki imaju malko mozga, al ga ne znaju koristiti. Naišla sam na tekst nekog zdravoždera (ne znam gdje je to bilo, ne pamtim takve stvari) i tamo ta osoba piše „lifestyle je vječan, a dijeta privremena“. Kad sam to pročitala, mislim si ja: to je upravo ono o čemu ja govorim!!! Kad sam na dijeti, na tome sam privremeno, određeno vrijeme gladujem i mršavim, kad nisam na tome, uživam u hrani kakvu volim i naravno da se debljam (ja sam odavno prihvatila da me hrana koju volim deblja i dobro, ja ionako ne osjećam potrebu da budem mršava). A lifstyle, to fakat podrazumijeva da gladuješ do kraja života. Dakle, u tome se ta zdravožderska osobica i ja apsolutno slažemo.  Ali, ja ne shvaćam ovo što je ta osobica dalje napisala: da je ona radije na lifestylu nego na dijeti. WTF??? 

Ja nikako ne uspijevam shvatiti zašto ta osoba koja se kurči s tim da je zdrava prehrana lifestyle želi gladovati do kraja života – jer što je zdrava prehrana u obliku lifestylea nego gladovanje??? Taj zdravi lifestyle podrazumijeva da je to zdrava doživotna prehrana, a to je zapravo cjeloživotna dijeta (o tome sam pisala). Tko želi cijeli život biti na dijeti??? Ja mogu podnijeti koji mjesec dijete, ali cijeli život???

Onda nađem na nekom, a valjda forumu, ne sjećam se gdje je to bilo, neka osobica koja je na, a ne znam sad, jel paleo il lchf hrani (jedno od toga jest) i njoj je to naravno, pogađate: lifestyle. I trkelja ga ona tako o tome i dobro neka, njezin je blog pa nek piše što hoće. Al onda na kraju kaže da je dijeta za jadnike kojima je amputirana polovica mozga, a lifestyle je za pametne ljude, naravno, poput nje. Na mogu riječima izreći koliko sam ja sretna i zahvalna, jer unatoč tome što valjda živim samo s pola mazga, imam ga dovoljno da znam da je bolje biti na dijeti koji mjesec, nego gladovati cijeli život na lifestyleu. Ta jadnica, ima cijeli mozak (ona tako tvrdi) – a eto, jadna, nije u stanju razumjeti ni ono što je sama napisala o toj cjeloživotnoj dijeti, pardoooooon lifestyleu (trebala bi si pročitati te svoje teorije pa joj možda nešto dođe do tog njezinog cijelog, neamputiranog mozga).

Jasno je meni da je zdrava hrana danas moderna, popularna, razvikana i u trendu. Kad se kaže „to je moj lifestyle“ to valjda (većini?) zvuči seksi, romatično… (pogotovo kad se koristi anglizam). A kad netko kaže „ja sam na dijeti“ to nikome zvuči niti seksi niti romantično. Postoje i one kojekakve tv emisije o lifestyleu, ne podrazumijevaju one (samo) hranu. Al kak je to popularno danas! I ti kojekakvi lifestyle časopisi! Pa naravno da je onda i hrana koja se gura kao lifestyle popularna. Valjda sam ja jedina osoba na planeti kojoj taj zdrava prehrana zamaskirana lifestyleom ne zvuči ni seksi ni romantično. 

I onda na tim kojekakvim straničicama čitam kako treba imati volju i motivaciju. Pa ja uopće nemam volje za mršavljenje. Zašto da ja budem mršava??? Zato što se nekome ne sviđa koliko kila imam? Svi takvi mogu se lijepo jebat. A najbolje mi je kad netko kaže da mršavljenje nije radi izgleda, nego radi zdravlja. Nedavno je jedna kolegica to rekla na poslu, ja samo što se nisam počela valjat po podu od smijeha. Smijala sam se i proletjelo mi je glavom: a jebote glupu!  Al suzdržala sam se da ništa ne kažem. A ona je gledala što se ja toliko smijem. Draga glupačo: ja gladujem već 2 godine na toj zdravoj prehrani i nikako da doživim te sve jebene divne i krasne divote i krasote od tog zdravlja koje dolazi uslijed te jebene divne i krasne zdrave hrane. E da, imam motivaciju, hm, motivacija mi je „moram gladovati, kako bih smršavila da se ona glupača od doktorice ne bi opet derala na mene kao prošli put“ (a prošli put se  derala kad sam izvagana - da nisam dovoljno smršavila od zadnje kontrole kad sam izvagana). E jebeš takvu motivaciju. Čekam da ta doktorica ode nekamo u inozemstvo gdje traže te naše cijenjene stručnjake pa neka liječi nekog drugog zdravom dijetnom prehranom.




Nema komentara:

Objavi komentar