.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 6. travnja 2018.

2 godine gladovanja


Skoro sam zaboravila, pisala sam već da su me liječnici počeli izgladnjivati u siječnju 2016. Prema tome, u siječnju 2018. bile bi 2 godine gladovanja. Ali, pisala sam već i da sam u 2017. uzela skoro 2 mjeseca godišnjeg odmora od jedenja zdrave hrane, tj. jela sam sve ono što volim, a ne smijem, tj. nisam bila na zdravoj prehrani. Naravno, ja i svaki tjedan imam barem jedan dan kad jedem sve ono što ne smijem (pisala sam više puta o tome). Živim za taj jedan dan u tjednu, da nema tog dana, odavno bih si prosula mozak. 

Zbog ova 2 mjeseca godišnjeg odmora, u siječnju 2018. nije 2. obljetnica mog gladovanja, nego je obljetnica „pomaknuta“ za 2 mjeseca i bila je krajem ožujka 2018. Blago meni: sretna mi 2. obljetnica jedenja odurne, proklete, gadne, užasne, ogavne, usrane zdrave hrane. 

U tekstu iz siječnja 2018. (22 mjeseca gladovanja) napisala sam da zaista ne znam što je to u mojem životu postalo bolje u 2 godine otkad me izgladnjuju zdravom hranom. Ni u posljednja 2 mjeseca ja nikako da primijetim sve te navodne divne divote i krasote zdrave hrane pa nemam što dodati na tu temu. 



Nema komentara:

Objavi komentar