.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 4. siječnja 2018.

Novogodišnja želja

Pisala sam o bezmesnom Božiću koji sam si priuštila.
Što mislite, što sam jela za Novu godinu? Mac and cheese. I to one prave makarone sa sirom kuhane na mlijeku: tjestenina isključivo od bijelog brašna i puno tvrdog masnog sira i masni krem sir (kod mene je to zapravo Cheese and mac - sir s makaronima; sjetila sam se kupiti sir!). Baš sam si to željela.  Sarmu i odojka nisam ni takla.

Pisala sam već o tome da ne shvaćam pojam: novogodišnje odluke. Ne razumijem zašto bih si na početku nove godine trebala natovariti na vrat popis stvari koje ne želim raditi (nekakvo je pravilo da na taj popis treba uvrstiti stvari koje inače ne radiš jer ih ne voliš itd.  - i onda se na temelju novogodišnje odluke trebaš cijelu godinu patiti s tim). Vidim da ljudi oko mene marljivo sastavljaju popise. Ok, većina ljudi koje ja znam sastavi taj popis i drže ga se - prvi tjedan u siječnju. U redu – drže se toga tjedan dana. Ne znam što sa mnom nije u redu: ja nikad nisam uopće došla na ideju da idem raditi takav popis, a kamoli da ga se onda još i držim cijeli tjedan.




Nemam novogodišnji popis odluka i nemam pojma što bih uopće stavila na takav popis. Ja imam novogodišnju želju. Računa li se to? Moja želja je da više nikad ne moram jesti ništa zdravo, tj. da smijem uživati u svoj onoj ukusnoj, prefinoj tzv. nezdravoj hrani koju mi liječnici ne daju jesti. Smatram da sam skromna. Druge žene bi zaželjele da se udaju za milijardera, da putuju po svijetu, da izgledaju ko manekenke, il da postanu planetarno popularne i bogate manekenke, glumice…, da imaju hrpetine odjeće s potpisom, ili bi zaželjele mir u svijetu i sl. Ja nemam takvih želja, ja samo želim svaki dan jesti hranu kakvu volim (tzv. nezdravu: masnu, kaloričnu, tešku, zasitnu, napravljenu isključivo od bijelog brašna i bijelog šećera…).

Koje su šanse da se to ostvari? Budući si imam dovoljno godina da znam kako svijet funkcionira, što se ispunjenja tih želja tiče: moja kolegica koja se želi udati za milijardera – ima veće šanse da joj se to ostvari, nego da meni liječnici u 21. stoljeću (u kojem je zdrava prehrana Bog i batina, tj. rješenje svih zdravstvenih problema) – dozvole da jedem hranu kakvu volim.


Ovo s udajom za milijardera nisam izmislila, neki dan kolegica je izjavila da je to njezina želja. 

Slika je preuzeta s interneta. 

Nema komentara:

Objavi komentar