.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 5. siječnja 2018.

Detoks


Pun kufer mi je slušanja o (novogodišnjim) detoks dijetama, čišćenjima organizma i sličnim pizdarijama.

Gladujem već skoro 2 godine na toj prokletoj odurnoj, gadnoj, užasnoj, usranoj zdravoj hrani koja mi se gadi i koja mi je odurna i da još sad i čistim organizam (sa svih strana slušam kako je to dobro i kako bih to trebala). A pička vam materina(!) - svima vama koji maltretirate ljude s tim! Slobodno vi gladujte i nalijevajte se tekućinama i perite se i čistite se; jel vam ko brani? Ja vam ne branim. Al eto, da ne bi bilo zabune: imate moju dozvolu da budete i ostanete kreteni, budite na dijetama, čistite organizam, al molim vas nemojte zajebavati normalne ljude poput mene svojim pizdarijama.  



Slika preuzeta s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar