.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 25. siječnja 2018.

Cvjetača nije riža, krumpir ili kora za pizzu i nikad to neće biti





Našla sam na internetu članke koji su me oduševili. Da, na internetu ima svega, koliko sam se samo zdravožderskih sranja načitala… Netko će ove tekstove s linkova smatrati sranjem, ali mene su neke stvari u tim tekstovima oduševile.

Slažem se s većinom što je napisano u linkanim tekstovima, iako i ti autori bajaju o tome kako je dobro jesti zdraviju hranu itd. - s tim se apsolutno ne slažem!!!

U tekstu na stranici https://www.pastemagazine.com/articles/2015/07/stop-lying-to-yourselves-cauliflower-is-not-rice.html oduševile su me rečenice poput (prema mom prijevodu; nisam anglist, ali toliko engleskog znam): „Cvjetača (karfiol) nije riža, krumpir ili kora za pizzu i nikad to neće biti“.
Tako nešto ja sam napisala ovdje na blogu, prije nego što sam naišla na spomenuti članak na engleskom jeziku. 
Autorica u tom spomenutom tekstu sa stranice Paste magazine na kraju lijepo zaključuje (prema mom prijevodu) - “ …nisi malo dijete, nema potrebe da pomoću trikova tjeraš sebe da jedeš povrće ili da ga prokrijumčariš u svoju hranu. Ako želiš jesti cvjetaču, jedi prokletu cvjetaču!“

Predobro!!!

A tek tekst u Huffington postu http://www.huffingtonpost.co.uk/lauretta-ihonor/how-eat-healthily-when-yo_b_12961004.html Ovaj dio na početku kao da piše o meni!!!
Autorica piše o tome kako nas svi uvjeravaju da za svaku tzv. nezdravu hranu postoji adekvatna zdrava verzija – što naravno,  nema veze s mozgom. Ja sam o tome na ovom blogu pisala već desetak puta; i očito, nisam jedina koja tako misli. Autorica u tekstu navodi primjer Browniesa od batata (sweet potato)  koji su bez šećera (sugar-free) i bez mliječnih proizvoda (dairy-free) – i da, na slici na Instagramu ili Pinterestu izgledaju odlično (like heaven), ali u stvarnosti su takvog okusa: da bi radije bio gladan.
Točno tako! Ja sam imala upravo takvo iskustvo s tzv. zdravim brownijima. Našla sam nahvaljeni recept na Pinterestu. Isti tjedan  kupila sam batate i napravila to sve po tom  receptu. Držala sam se recepta s tog zdravžderskog bloga, ništa nisam mijenjala. I dobro je to izgledalo na tanjuru, ali okus je bio oduran. Cijeli lim toga završio je u smeću. A na tom zdravožderskom blogu  s kojeg je recept, ta blogerica-zdravožderka koja ga je osmislila, tvrdi da su isti ko pravi (nezdravi) browniji. Mene to dovodi do zaključka da ta žena nikad nije jela prave brownije pa ne zna kakvog su okusa (da ih je jela ne bi svoj pripravak od batata uopće zvala brownijem, a kamoli tvrdila da je istog okusa kao fini (nezdravi) brownie.

I u tom tekstu u Huffington postu autorica spominje primjer s cvjetačom i sl. S tim se apsolutno slažem!!!
Osim toga, već sam i spominjala da npr. osušeni krumpir u pećnici nije pommes frites (općenito, hrana se u pećnici ne može pohati ni pržiti), zdrobljeno smrznuto voće nije sladoled itd. Sve to piše kod mene: ovdje, ovdje i ovdje.

No, autorica u tekstu u Huffington postu, naravno, tvrdi i da zdrava hrana ipak može biti divna i krasna i onda ga ona baja dalje o tome  – s tim se ne slažem. Tekst u Huffington postu preuzet je s ove stranice. Na toj svojoj web stranici  autorica prezentira te svoje bajke o divoti zdrave hrane - s tim se apsolutno ne slažem. 

Dakle, ne slažem se sa svime što piše na tim stranicama, ali ima pametnih stvari. Drago mi je da još ima normalnih ljudi! 

Slika je preuzeta s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar