.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 1. rujna 2017.

Zašto nju ne liječe zdravom, dijetnom prehranom???

Danas sam bila negdje (vezano uz posao), nevažno gdje. Bila je zakuska. Naravno, sve jedno do drugoga, prefina (tzv. nezdrava) jela kakva obožavam – tj. kakva ne smijem jesti (neću nabrajati što je sve bilo jer ću se rasplakat od jada, kao što sam se i tamo skoro rasplakala). Gledam oko sebe, svi jedu – netko nije na dijeti niti na zdravoj prehrani.

Gledam jednu osobu, to mi je kolegica po struci, al ne poznajem ju, znam ju „iz viđenja“. Ne radimo u istom dijelu grada, susrećemo se 1-2 puta godišnje u ovakvim prilikama. Znam ju 5-6 godina. Kad sam ju prvi put vidjela, ta žena imala je barem 170 kila, bez šale i pretjerivanja, da ju vidite – složili biste se sa mnom. Ona  i dan-danas ima oko 170 kila, a imala ih je i svaki put posljednjih 5-6 godina kad sam ju vidjela. Ne znam, možda se i udebljala koju kilu, ali smršavila SIGURNO nije. 
ZAŠTO NJU LIJEČNICI NE LIJEČE ZDRAVOM DIJETNOM PREHRANOM??????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Mene su počeli mrcvariti tim zdravim gladovanjem kad sam imala 114 kila. Ona ima barem 60 kila više nego što sam ja imala kad su me stavili na dijetu. Zar ona nema nikakvih zdravstvenih problema? Zar nju ne tjeraju na dijetu? Ili ju tjeraju na dijetu, al ona to odbija? I što, doktori poštuje njezine želje i ne sile ju da gladuje??????????????? Mene NITKO nije pitao želim li ja biti na dijeti niti su mi nudili neku drugu mogućnost liječenja. 

I gledam ju danas kako tamo trpa sve u sebe, sve redom… Ona jede sve. Kako samo slatko jede! I ja bih tako.

Nemam ja problem s njezinom kilažom. Ja sam imala 114 kila kad su me stavili na dijetu, ali da me nisu tako počeli mučiti, ja bih nastavila uživati u hrani kakvu volim i za koju godinu bih i ja imala barem 170 kila ko i ona – i ja nemam problem s tim. Meni ne smetaju debeli ljudi. Ja ne vidim problem u tome da ja ili netko drugi ima 200 kila i sl.

Al ja fakat pojmiti ne mogu, zašto ona ne gladuje na zdravoj dijetnoj prehrani i smije imati oko 170 kila, a mene su počeli maltretirati dijetom kad sam imala samo 114 kila???????????????????????????????????????

Ne radi se o tome da je ona samo danas tamo jela sve što je stigla, a inače se se hrani zdravo, dijetno i sl. Da se ona hrani zdravo/dijetno… tijekom zadnjih 5-6 godina, koliko ju znam, bila bi smršavila barem 10ak kila. Ona nije ništa smršavila zadnjih 5-6 godina!

Znam da život nije pošten, al ja fakat shvatiti ne mogu zašto sam kažnjena gladovanjem na zdravoj dijetnoj prehrani, a hrpe ljudi oko mene, i mršavi i debeli(!!!), jedu sve što hoće i nitko ih ne liječi zdravom prehranom.


Nema komentara:

Objavi komentar