.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 7. kolovoza 2021.

U paklu zdrave hrane

 

Ajmeee, kakav sam proljev dobila u četvrtak popodne. I to na toj diiiiiiiiiiiiiivnoj i kraaaaaaaaaasnoj zdravoj, dijetnoj hrani. Nije to prvi put. Često sam ja imala proljev na kojekakvim dijetama. Zdrava hrana nije izuzetak. Ne znam kako zdravožderi izdrže na tome.

U jutro sam jela zobenu kašu. I to onu Boom boxovu, skupu, 300 g tog sranja platila sam 19 kn (i to još na akciji, inače je 25 kn!!!). I to sam kupila zato jer sam pročitala ovaj članak i povjerovala da to daje osjećaj sitosti po 5 sati. 

Moš mislit. 

Jela sam u jutro oko 8.00 tu kašu i jabuku, po „petosatnoj logici sitosti“, trebala sam biti sita do 13.00. Moš mislit, u pola deset bila sam gladna i pojela sam 100 g voća koje smijem pojesti kao međuobrok. I onda sam išla ručat već u 12.00 jer sam bila gladna! Naravno, između obroka, ja se nalijevam vodom, kako ne bih mislila na to koliko sam gladna!!! Srećom nisam u onoj mršavilačkoj emisiji u kojoj ljudi na dijeti ni vodu ne smiju piti. Ja se vodom nalijevam non stop, barem da pijem vodu, kad već ne smijem jesti. Ja ne znam kako zdravožderi to izdrže.

Ručala sam ono što smijem prema toj propisanoj zdravoj dijeti:

60 g kuhane piletine

200 g povrća (svježe rajčice i krastavci)

te 60 g odurnog, raženog nekakvog zrnatog kruha.

I negdje oko 16.00 sati završila sam na zahodu s proljevom. Pola sata kasnije opet sam bila na zahodu zbog proljeva.

Za večeru sam jela dvopek i slane štapiće. Daaaaaaa, znaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, da to ne smijem jesti na zdravoj dijetnoj prehrani, ali jebiga.

Cijelu noć imala sam osjećaj kao da mi se vodurina preljeva po crijevima i želucu.

Onda mi se dogodilo nešto što mi se još nikad nije dogodilo. Prepala sam se. Pred jutro, oko 3.30 probudila sam se s osjećajem opće slabosti. Dok sam ležala(!!!), imala sam osjećaj da mi je slabo. To da mi je na dijeti slabo, nije prvi put: to se meni redovito događa na zdravoj prehrani, ali po danu, dok radim, hodam… stvarno ne razumijem kako se očekuje da funkcioniram na 1300 kalorija??? Ali ovo mi se još nikad nije dogodilo dok sam ležala. Za vašu informaciju: na nezdravoj prehrani NIKAD mi nije bilo slabo!!! Ja nisam od onih koji po vrućini padaju u nesvijest jer su debeli, ali to bi mi se moglo sad dogodit dok sam na zdravoj dijetnoj prehrani (jednom mi se to i jest dogodilo dok sam bila na dijeti; srušila sam se).  

Fakat ne znam kako zdravožderi izdrže zdravu prehranu.  

Daaaaaaaa, znaaaaam, sad će pametnjakovići reći da se moje tijelo priprema na zdravu prehranu nakon što sam se mjesecima nezdravo hranila. Hmmmm.

Ok.

Ali, može li mi netko objasniti zašto takve pripreme tijela nisu potrebne kad sa zdrave hrane prelazim na nezdravu??? Kad završim s dijetom jer mi se više neda biti na tome, počnem jesti sve ono što se smatra nezdravim, a što volim i obožavam, i čega sam se morala odricati na dijeti. Prvi tjedna nakon dijete, kad počnem normalno jesti, dobijem po 2-3 kile. I nema nikakvih tegoba: niti imam proljev niti  mi se povraća niti mi je slabo niti mi se vrti; nemam niti zatvor. Jedino „nuspojava“ kod jedenja nezdrave hrane je osjećaj sreće i zadovoljstva jer konačno smijem jesti ono što volim i što mi je nedostajalo. Kako se onda moje tijelo ne treba prilagođavati nezdravoj prehrani???

Da napomenem, kad nakon nekoliko mjeseci zdrave dijetne hrane smršavim npr. 30ak kg, ja mogu pojesti istu količinu hrane koju sam mogla pojesti i prije dijete, tj. kad sam imala tih 30ak kg više. Navodno, se nekim ljudima smanji želudac(???), pa oni nakon dijete ne mogu pojesti koliko su prije mogli, ne znam što da na to kažem. Ja nakon dijete mogu jesti koliko sam mogla i prije dijete, npr. sa 100kg mogla sam za jedan obrok pojesti veliku pizzu; i kad sam imala 70 kg mogla sam pojesti bez problema tu veliku pizzu za jedan obrok i niti mi je bilo muka, niti mi je bilo slabo, niti mi se povraćalo i sl. Navodno bi moj mozak trebao mojem želucu javiti da ta pizza ne stane u njega – ne znam  što da kažem, ja si tako slatko pojedem tu pizzu i niti imam osjećaj da sam se prenajela, niti mi je slabo, niti me se povraća… Ne znam kako da vam to objasnim, ja jednostavno imam osjećaj da je to što pojedem veliku pizzu, najnormalnija stvar. Ja fakat ne razumijem kakve to promjene neki ljudi dožive u želucu (ili u mozgu?) da oni nakon što smršave, ne mogu jesti onoliko koliko su jeli prije nego su smršavjeli.

Ja znam da ja ne bih smjela toliko jesti, to je druga stvar. Ali i ja i dalje mogu toliko jesti.

Dakle, pola četiri u jutro, ležim u krevetu i slabo mi je. Nisam znala što bih. Pojela sam malo čokolade za kuhanje i popila vode. Vratila sam se u krevet. Dremuckala sam do nekih 7.00 sati, ali i dalje mi nije bilo dobro.

Mjerila sam si temperaturu: 36,1°C. Tlakomjer nemam.

Morala sam ustati. Popila sam gorki čaj i opet sam jela dvopek. Opet sam pojela kockicu čokolade (doslovno kockicu, meni se čokolada za kuhanje gadi: gorka je i tvrda ko kamen).

Cijeli dan bila sam na dvopeku i slanim štapićima. Jebiga. Nisam bila na dijeti. Niti sam jela hranu koju volim.

Ok, znam da na toj Boom box kaši nigdje ne piše da je namijenjena za dijetnu prehranu. Ali navodi se toooooooooooooliko divnih i krasnih stvari pa sam ja npr. očekivala da pozitivno utječe na crijevnu mikrofloru pa da neću dobiti proljev dok sam na dijeti. Moš mislit.

Daaa, piše da ta kaša ima kojekakvih vlakana, to je valjda za one koji imaju zatvor. Ja s tim nisam imala problem niti na nezdravoj prehrani, a kamo li na zdravoj. Štoviše, na zdravoj dijeti, to samo šica iz mene u potocima; slikovito sam vam to predočila.

Često ljudi propovijedaju kojekakve dobrobiti zdrave hrane jer su oni na nezdravoj hrani imali kojekakve tegobe. Ja ne znam kako je to. Ja na nezdravoj hrani ne osjećam nikakve tegobe, osim što se debljam (a meni to ionako ne smeta). A druga je stvar što su moji liječnički nalazi loši – ja te loše nalaze ne osjećam fizički. Zato ni kad sam na zdravoj hrani – ne osjećam sve te siiiiiilne kojekakve divote i krasote i poboljšanja koje drugi osjećaju uslijed jedenja zdrave hrane.

Fakat ne znam kako zdravožderi izdrže zu zdravu prehranu. Oni si tepaju da to nije dijeta, nego stil/način života. Moš mislit. 




Danas sam opet na dijeti, za sada mi je ok, osim što crkavam od gladi na tim maleckim zdravim obrocima.



Nema komentara:

Objavi komentar