.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 15. kolovoza 2021.

U paklu zdrave hrane 2

 

Pisala sam i prijašnjih godina da ja, dok sam na na toj zdravoj dijetnoj prehrani na koju me sile, često imam proljev. Ovo često, meni je značilo, oko 1-2 puta mjesečno. Ali sad, jebote u 2 tjedna već drugi put imam proljev!

Dva dana sam se liječila od (prvog) proljeva o kojem sam već pisala, jela sam dvopek, slane štapiće, banane, odurnu kuhanu rižu s piletinom… Nakon toga sam se morala vratiti na zdravu dijetnu hranu, i onda sam četiri dana bila na toj zdravoj hrani, crkavala sam od gladi i nalijevala se vodom da ne osjećam toliko glad (al to ne funkcionira).

Onda mi je ta zdrava hrana dopizdila i onda sam na jedan dan odustala od te zdrave hrane i jela sam sve ono što volim: masno, kalorično,  pohano (pohano u masnoći, a ne ono nekakvo osušeno u pećnici), slatko… - najkraće rečeno: sve ono što ne smijem.

Naravno, nakon jednog dana užitka, koji sam se usudila priuštiti si, sijedi kazna: moram se vratiti na zdravu dijetnu prehranu na koju me liječnici prisiljavaju jer će se ona doktorska glupača opet derati na mene ako ne smršavim koliko ona hoće. Zato sam opet krenula na zdravu prehranu. Prvi dan te zdrave prehrane, fakat sam crkavala od gladi i jelo mi se sve ono ukusno i nezdravo što sam si dan ranije bila priuštila; bila sam gladna i nalijevala sam se vodom, taj dan mi nije bilo nit zlo, niti muka, niti mi se povraćalo niti sam imala proljev. Tri dana sam tako bila na dijeti i jela zdravu hranu, a na četvrti dan zdrave hrane: PROLJEV.

Sad sam opet na dvopeku, slanim štapićima… Ajme. Niti sam na toj dijeti na kojoj liječnici hoće da budem niti uživam na hrani kakvu volim – ni vrit ni mimo.

Fascinantno mi je da onaj jedna dan, kad sam jela ono sve nezdravo što volim – taj dan nisam imala proljev, niti dan nakon toga, nego evo: na četvrti dan zdrave hrane. Ja fakat ne razumijem kako je zdravožderima  tako divno na toj zdravoj hrani. Meni je zdrava hrana odurna i kao da mi nije dovoljna kazna to što moram jesti to što mi se gadi, nego ja još imam i proljev od toga. Kako zdravožderi to izdrže???

Meni je već dosta tog proljeva!!! A taj proljev imam samo na zdravoj hrani! Baš sam razmišljala, od kraja srpnja sam na zdravoj hrani i već dva puta imala sam proljev. Za usporedbu: posljednjih nekoliko mjeseci (svibanj, lipanj i prvi dio srpnja), dok nisam bila na zdravoj hrani, nego sam uživala u nezdravoj hrani kakvu volim (zdebljala sam se oko 10 kila) – NIKAD NISMA IMALA PROLJEV!!!

 

Nema komentara:

Objavi komentar