.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

petak, 27. kolovoza 2021.

Osluškuj svoje tijelo...

 

Ima već nekoliko mjeseci da sam čitala članak o nekakve dvije sestre iz Amerike, nemam pojma kako se zovu, a ne znam ni što su, ma jesu nekakve selebretijice, nešto manekenkiraju ili tako nešto…

Ne sjećam se sad točno, ali obje su bile trudne nekako u iste vrijeme. Budući da inače nešto manekenkiraju (ili glumataju?), one kažu da: non stop treniraju, na dijetama su itd. I tad su izjavile da: tijekom trudnoće ne treniraju i nisu na dijeti, ali se nisu nenormalno zdebljale, jer… - one osluškuju svoje tijelo.

Ajme. Došlo mi je da se zbljujem.

Meni nikako nije jasno, što to one „čuju“, dok osluškuju svoje tijelo.

Što njima tijelo govori: jedi malene porcijice zdraaaaave hrane, tj. voća, povrća, nemasno, neslatko, itd.?

I one ne osjećaju nikakve poteškoće uslijed jedenja zdrave hrane?

Meni moje tijelo to ne govori. Ja jesam na zdravoj hrani – zato što me liječnici izgladnjuju, pardooooon, liječe dijetom. A kao što sam već pisala: u dva tjedna imala sam dva puta proljev od te proklete zdrave prehrane.  Osim toga, slabo mi je, nemam snage, bezvoljna sam i umorna. Neki se žale da ne mogu spavati zbog vrućine; ja nemam takvih problema, ja sam toliko iscrpljena i slaba da spavam ko zaklana. Hmmmm. Govori li meni onda moje tijelo da se ne smijem zdravo hraniti? Zašto imam proljev i sve te tegobe dok sam na toj zdravoj hrani?

Kad sam na nezdravoj hrani i jedem ono sve što volim: nemam proljev, a nemam ni zatvor, niti mi je slabo, niti mi je muka, niti mi se bljuje, niti mi se spava non stop i jednostavno sam presretna jer uživam u hrani koju volim. Da, ja se debljam, ali ne osjećam nikakve poteškoće (proljev/zatvor, umor, slabost, pospanost, povraćanje…).

Po logici tih dviju glupavih selebreti-manekenčica: meni moje tijelo poručuje da ne budem na zdravoj hrani.  

Super. 

Šteta što se moji liječnici ne slažu s tim.


Nema komentara:

Objavi komentar