.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

ponedjeljak, 4. svibnja 2020.

WC papir od cvjetače/karfiola





U zdravožderskom svijetu koji nam danas nameću sa svih strana od svestrane cvjetače/karfiola radi se:

"tijesto za pizzu"
- "riža(!) od cvjetače", pa se onda od nje radi rižoto, zapravo "cvjetačoto" ili "karfioloto"
- "tortilje"
- "salata od krumpira - bez krumpira"
- "pire od krumpira - bez krumpira" 
- "Alfredo umak od cvjetače"
- "namaz od slanutka (humus) - bez slanutka"
- ... 

Više puta pisala sam da to nema veze s mozgom.

Samo sam čekala ovakav recept:


 



Crkavam od smijeha. Oduševljena sam ovim uratkom. Svaka čast. Voljela bih da sam se ja sjetila napraviti takvo nešto. 

Bi li se tako nešto moglo napraviti i s brokulom?


Slika je s interneta. 




Nema komentara:

Objavi komentar