.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 3. svibnja 2020.

Kvasac i frizer


… to je sve što vam u životu treba???

Zadnjih tjedana nisam to pratila po medijima pa nisam imala pojma kakva je situacija s kvascem. Ali fakat sam mislila da se to normaliziralo, da su se ljudi nakupovali toga. Očito nisu. Ja sam 29. 4. 2020. htjela kupiti koji paketić kvasca jer ja ni na početku ovog ludila nisam bila kupila kvasac, pa nemam nikakvih zaliha.  U jednom dućanu kvasca uopće nema (ni suhog ni svježeg), a u drugom ga prodaju uz ograničenje (koliko komada smiješ kupiti). Kaj se vi svi koji manično kupujete kvasac već 2 mjeseca još niste toga nakupovali? Pa što radite s tim?

Slušam neku večer na tv, da su blagoslovili rad frizera, uz te kojekakve mjere koje se moraju poštivati. Prema tom tv prilogu ispada da su frizeri jako traženi i da ljudi jako pate za njima. Stvarno? Ja sam već pisala o tome da ne idem ni svake godine frizeru. Nisam bila kod frizera već 3-4 godine. Kad mi kosa počne ići na živce, sama ju odrežem.  Što vi stvarno imate toliko novaca i vremena da stvarno idete kod frizera kad god vam se sprdne? Kaj je to tako popularno? OK, da frizeri ne rade već nekoliko godina, onda bih shvaćala da su ih se ljudi, iz nekog razloga, zaželjeli, ali frizeri ne rade tek nešto više od mjesec dana. U čemu je stvar?

Ok, ovo s kvascem shvaćam. Iako mi nije jasno kaj vam ga toliko treba.  Ali ovo s frizerima nije mi jasno.




Nema komentara:

Objavi komentar