.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 22. ožujka 2020.

Idemo kupovati ledenice!



Ja fakat ne razumijem zašto je javni prijevoz ukinut uslijed korona virusa.

Da, ok sad sam doma nekoliko dana, ali budući da imamo dostavu hrane na poslu, kuhinja i dalje radi, kako bih ja, molim lijepo,  trebala doći na posao ako me pozovu??? Može li meni netko odgovoriti na to? Ako me zovu na posao i ja kažem da ne mogu doći, dobit ću otkaz.

Ja se ispričavam, nisam bogata, nemam auto. Uz to, još i živim na selendri. Što da ja radim???

Osim toga, do najbliže (najjadnije i najskuplje privatne) trgovine  imam 2 km.
Kako da ja išta kupim?

Znam da su oni, koji nisu na dijeti, nakupovali brašno, tjesteninu, rižu, ulje…
Ja to nisam naskladištila, to ne smijem jesti jer moram biti na dijeti (joj da, pardoooooooooooooooon, stalno zaboravljam da to na čemu moram biti nije dijeta, nego je to zdrava prehrana, jebo mene glupu).

U medijima se moglo čuti da su svi pokupovali smrznuto meso, tj. općenito meso i da ga zamrzavaju. To je točno, bila sam prošli tjedna u Lidlu: ničega nije bilo. I sve povrće su pokupovali! Ok, i neko povrće može se zamrznuti. Ali kamo svi stavljaju to jebeno smrznuto meso i povrće??? Zar su svi išli kupovat ledenice???

Imam doma krumpira, malo luka, nešto kiselih krastavaca i cikle, koji paketić smrznute brokule, karfiola i mahuna, koju konzervu graha te imam nešto smrznutog mesa (nemam 5 ledenica doma da skladištim smrznutu hranu). Imam i koju kilu brašna, par litara mlijeka i jednu litru jogurta. I to je to. Ja nemam ništa drugo. Koje sam to povrće trebala nakupovati koje može stajati mjesec dana??? I gdje sam ga trebala kupiti??? 

A jebo mene glupu, ja nisam našla povrće koje može trajati mjesec dana bez ledenice (osim krumpira i luka koje imam).
Trebala sam ići kupiti ledenicu da imam kamo stavljati smrznuto povrće i meso, joooooooj, ali ima problem: niti imam novaca za ledenicu, niti ju imam kamo staviti.

Blago vama koji ste nakupovali rižu, tjesteninu, brašno… sad ćete cijele dane doma to žderati, pička vam materina. Zar se ne bojite da ćete se zdebljati?

A eto, ja siromašna, na selendri, bez auta, dobit ću otkaz jer bez javnog prijevoza ne mogu doći na posao, a čemu onda da živim, najbolje da crknem od gladi.

Nema komentara:

Objavi komentar