.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 21. ožujka 2020.

"Fali joj slatko"


iliti "pekmez nije slatkiši"

Kaže mi rođakinja da joj klinka ima problema s probavom i želucem. Hodali su već i po hitnoj i bili kod njezinog doktora i  dobila klinka dijetu.

Riječ dijeta u hrvatskome jeziku ima dva značenja. Riječ dijeta može značiti ono što većina nas podrazumijeva pod tim: gladovanje s ciljem mršavljenja. Ali riječ dijeta može označavati i način prehrane, npr. propisan od liječnika koji ne vodi mršavljenju, nego, navodno poboljšanju zdravlja.

Spomenuta klinka ne treba smršavjeti, ionako je koščato-žgoljavo-oglodana, nego treba prestati jesti sve ono što liječnici smatraju nezdravim.

Klinka ima 6 ili 7 godina, stvarno ne znam, uglavnom ide u 1. razred. Pa naravno da ona jede ono sve što je nezdravo, zapravo, ja smatram da ona ne jede, nego doslovno trpa u sebe. Mene se uvijek prozivalo, pa i tu na blogu, zašto toliko trpam u sebe, da ne jedem toliko, ne bih bila debela. U usporedbi s tom šesto/sedmogodišnjom klinkom, ja jedem ko ptičica. Slobodno vi sad crknite svi od smijeha, ali ja ni u najdebljoj fazi nisam toliko jela, koliko ta klinka trpa u sebe! Nitko nikad nije vidio problem u tome koliko ona trpa u sebe, jer je, kao što sam rekla, koščato-žgoljavo-oglodana. Al fakat je skroz mršava!

A sad na toj dijeti klinka ne smije jesti slatkiše.

I kaže mi rođakinja neki dan, da je klinka za večeru pojela 3 šnite kruha s Margom i pekmezom. 
Ja ju zabezeknuto gledam. 
A rođakinja mirno nastavlja: a za doručak je druga dan pojela 5 šnita kruha s Margom i pekmezom jer joj fali slatko. 
Ja i dalje zabezeknuto piljim u nju. Ne znam što bih rekla i gdje bih počela. 

Što vi zdravožderi mislite, jel veći problem:

a) broj šnita kruha
b) Margo
c) pekmez
d) nedržanje liječničkih uputa?

I onda se meni netko usudi reći da ja jedem previše i da jedem krive stvari.

Nisam pitala jel klinka jela bijeli kruh. Ja pretpostavljam da jest, jer je ona i prije znala pomlatiti odjednom par šnita Nutelle na bijelom kruhu. Čisto sumnjam da su ju natjerali da jede crni ili integralni ili što već. I naravno da to nije sav kruh koji je pojela tijekom tog dana. Pojela je još i par šnita kruha i za druge obroke.

Što je s Margom? Ne znam koliko je to zdravo. Nemam iskustva s tim, ja to ne volim (ja volim slane sirne namaze na kruhu).

Ne volim ni pekmez, kao što sam rekla, radije bih jela sirne namaze. Nisam pitala jel klinka jela domaći pekmez. Rođakinja jest radila nešto pekmeza prošlog ljeta, ne znam imaju li ga još. A ak jest domaći pekmez,  jel onda u redu pojesti 3 šnite kruha s pekmezom na večer i 5 šnita u jutro?

A to što se ne drže liječničkih uputa, a jebiga, rođakinja je to lijepo objasnila: "fali joj slatko".

A ništa, kad maloj ne bude dobro, ići će opet na hitnu.

Ako ćete sad reći da sam izmislila sve ovo: dobro, mislite si što god hoćete. Pa i ja kažem za ono što piše po zdravožderskim blogovima, da su to zdravožderi sve nasrali. Neću raspravljati o tome. 

Ali mene fascinira to koliko ta klinka trpa u sebe, a kako je mršava!!!
Na stranu to što ona ima problema s probavom i želucem. Ona trpa u sebe praktički odmalena i ona je non stop mršava, i to ne mršava, nego koščato-žgoljavo-oglodana. Čačkalica je debela u usporedbi s njezinim rukama i nogama.

Ja nikad nisam imala problema niti s probavom niti sa želucem. Nisam nikad u životu imala žgaravicu, objašnjavali su mi kakav je to osjećaj, ali ja to nikad nemam. Da, ja volim nezdravu hranu, ali ne mogu je količinski natrpati toliko u sebe, koliko je ta klinka natrpa.

Da, ja sam debela, zato što previše jedem; po tome bi ta šesto/sedmogodišnja klinka trebala izgledati ko trokrilni ormar. 



Nema komentara:

Objavi komentar