.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 17. ožujka 2020.

Dajmo da sjede 2



Ova slika prikazuje ono o čemu sam pisala u tekstu Dajmo da sjede. Ta sam ja slikala mobitelom, jučer (16. 3. 2020.), oko pola dva popodne, na stanici.

Evo, ja stvarno ne razumijem, zašto te vrećice i torbe moraju sjediti, a ove dvije babe stoje nad njima. Ja (očito glupa): kad je prazno, sjednem i stavim vrećice na pod. Ali to očito nije normalno, ja bih trebala stajati dok moje vrećice sjede, ma da ne bi.

Ja bih si jučer tako rado bila sjela na stanici. Ali kamo da sjednem, kad te vrećice i torbe moraju sjediti. 
Najradije bih bila pobacala to sve na pod. 

Stvarno nikad neću uspjeti razumjeti te "stojeće babe" i njihove "sjedeće vrećice i torbe".

Slika je moja. 



Nema komentara:

Objavi komentar