.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

subota, 2. svibnja 2020.

Konačno


Da, dobro, 27. 4. 2020. provozao je bus. Super. Samo što kod mene na selendri bus vozi svaka 2 sata.  Krasno.

Naravno da sam ovaj tjedan išla u dućan. I to 3 puta! Prvi put sam išla zato što su mi stvarno trebale neke stvari. Druga dva puta išla sam samo zato da ne budem doma. Zaslužila sam da idem kamo mi se prohtije. Od 18. 3. 2020. do 27. 4. 2020. samo sam jednom (krajem ožujka) bila u dućanu i nisam apsolutno nigdje drugdje bila (ni kod susjeda, ni kod rodbine, baš nigdje!). 
Dakle, ovo 27. 4., bio je moj prvi travanjski izlazak, u travnju nisam bila doslovno  nigdje!

Tko ima problem s tim što ja „bez veze idem od kuće“: Dobro, samo vi slobodno imajte problem s tim, mene uopće nije briga.




Nema komentara:

Objavi komentar