.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 10. svibnja 2020.

Hoću li dobiti otkaz?


Prošli tjedan (4. 5. 2020. - 9. 5. 2020.) kad sam išla na posao, morala sam krenuti 3 sata ranije od kuće da dođem na posao. Ako bih išla na kasniji autobus, onda bih kasnila na posao i više od sat vremena – jer kod mene na selendri busevi voze svaka 2-3 sata.

Kad sam išla kući s posla, načekivala sam buseve po 2-3 sata; jer jednostavno nema autobusa. Svaki dan izbivala sam od  kuće više od 12 sati. A samo sam išla na posao i s posla.

Mislila sam da će od 11. 5. 2020. busevi kod mene na selendri normalno voziti, tj. kao što su vozili prije korone. Misliti je drek znati.

I sljedeći tjedan (od 11. 5.) busevi voze kao i prošli tjedan: svaka 2-3 sata. Ali, od sljedećeg tjedna imam drugačije radno vrijeme: a nemam autobus tako rano u jutro. Kako da dođem na posao??? Prvi autobus ide u 5:30 (ranijeg autobusa jednostavno nema!!!). Radim od 6:00 sati. Meni do posla treba oko 90 minuta. Kako da je dođem na posao na vrijeme???

Evo, ja se ispričavam što nisam bogata.
Da sam bogata, ne bih ovisila o javnom prijevozu i mogla bih doći na posao. Ne znam što će sad biti. Hoću li dobiti otkaz? Od čega ću živjeti?

Ne, nisam na dijeti. Imam većih problema u životu. 




Nema komentara:

Objavi komentar