.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 25. travnja 2019.

Što je rigorozna dijeta?


Prije par dana čitam jedan članak u novinama, sačuvala sam ga i citiram što piše:
„Iako mnogi ljudi kad žele smršaviti idu na rigorozne dijete ili sate provode u teretani, Barbara je samo pripazila na prehranu. – Jedem minijaturne obroke pune povrća uz kvalitetne proteine i masti, a od 1. siječnja 2018. nisam pojela ni zalogaja kruha, tjestenine ili slatkiša.“

A jebo mene glupu. Ja ne znam što sa mnom nije u redu. Ovakva glupa kao što jesam, ja smatram da to, što ona jede „minijaturne porcije povrća…, te od 1. siječnja 2018. nije pojela ni zalogaja kruha, tjestenine ili slatkiša“ – jest rigorozna dijeta. Ali ne, toj selebritijici to jednostavno znači da je „samo pripazila na prehranu“.

Mene baš zanima, a što je onda za nju rigorozna dijeta, ako jedenje „minijaturnih porcija povrća i puna godina bez kruha, tjestenine i slatkiša“ – nije rigorozna dijeta. Evo, baš me zanima. 
Znam, da, znam da ima još vas zdravoždera koji ćete se složiti s tom selebritijicom da to njezino nije rigorozna dijeta. Znam da će sad pola vas reći da vi već 10, 20 ili 30… godina niste okusili ni kruh ni tjesteninu ni slatkiše i samo jedete minijaturne porcije povrća i da to uopće nije rigorozno.

Ne, niti malo.

Al fakat me zanima: što je onda za vas rigorozna dijeta???

Meni, glupoj  kakva jesam, je to fakat rigorozna dijeta! Ali neeeeeeeeeeeeee, u 21. stoljeću to se ne smatra rigoroznim, nego je to samo najobičnije paženje na prehranu.

Ak je to normalno, onda ja do kraja života želim ostati glupa, umobolna, nenormalna, ušljiva, smrdljiva, gadna i usrana glupača! Ak je vaš način razmišljanja normalan, ja se ponosim time što sam nenormalna i glupa. Fakat se nadam da mi nikad neće biti normalno to za što vi tvrdite da je normalno.

A jebo vas glupe!

Zaista je žalosno da se takvim ljudima dopušta da daju izjave koje se onda vrte po medijima, a nema nikakvih sankcija za njih. Smatram da bi tu osobu trebalo smjestiti u psihijatrijsku ustanovu. Ali neeeee, u 21. stoljeću kad osoba kaže da jede „minijaturne porcije povrća i da cijelu godinu nije jela kruh, tjesteninu i slatkiše“ - to znači da osoba jednostavno pazi na prehranu i ne samo da se to smatra normalnim, nego i poželjnim(!).

A dobro.

Al fakat, uistinu me zanima, stvarno sam znatiželjna, što je za vas onda rigorozna dijeta, jer smo već ustanovili da jedenje „minijaturnih porcija povrća i puna godina bez kruha, tjestenine i slatkiša“ nije rigorozna dijeta.

Možete li mi onda, molim vas, vi koji se slažete s ovom selebritijicom objasniti, što bi za vas bila rigorozna dijeta. Baš me zanima.
Pretpostavljam da je za vas rigorozno ono kad se ne jede baš ništa, nego se ide u bolnicu (odnosno bogatim selebritijicama privatne medicinske sestre dolaze u kuću) da bi se dobile infuzije s vitaminima. Čitala sam već o tome da ti kojekakvi selebritiji doslovno ne jedu ništa kako bi smršavili, nego samo primaju kojekakve vitamine i sl. da se ne bi totalno razboljeli. Ok, to jest rigorozno. 
Ali ja nisam selebriti, a običnim smrtnicima poput mene je i ovo jedenje „minijaturnih porcija povrća i puna godina bez kruha, tjestenine i slatkiša“ zaista rigorozna dijeta.



Nema komentara:

Objavi komentar