.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

srijeda, 17. travnja 2019.

Odmor


Od prošlog tjedna (9.4.) sam na odmoru, od dijete. Un dijeta je svakako bolja od zdrave prehrane, no ipak je to dijeta. I meni treba odmor od dijete (pisala sam već o nekim odmorima od dijeta tijekom prošlih godina).

Na znam koliko sam do sad smršavila jer, kao što sam već pisala: ne važem se jer me nije briga koliko sam smršavila, mene mršavljenje ne usrećuje, ne rješava mi probleme u životu, nemam želju stati u neku minijaturni haljinicu itd. (ja bez problema nosim haljine veličine 56, ako to vama smeta, to je vaš problem, a ne moj). Naravno, vidim da mršavim, nisam ćorava, a i un dijeta  je dijeta koja služi tome da se mršavi. Ne kupujem manju odjeću, nosim istu kao i prije, ne smeta mi što mi je prevelika. I o tome sam već pisala: ne pada mi na pamet da bacam novce na odjeću, a imam dovoljno odjeće (prevelika mi ja, ali to se sve može nositi: nije poderana, iznošena, ofucana,  itd.).

Pisala sam već puno puta  već puno puta o tome da sam na dijeti sam samo zato jer me liječnici liječe mršavljenjem(!). Trenutno mi je dosta tog liječenja, sad uživam u životu i debljam se.




Slika je preuzeta s interneta. 

Nema komentara:

Objavi komentar