.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

četvrtak, 12. srpnja 2018.

(No) comment!


Pisala sam već o tome kako zdravožderi ne mogu podnijeti da im na njihovom blogu napišete nešto protivno zdravožderskim teorijama. Takve komentare brže bolje obrišu ili uopće ne odobre njihovo objavljivanje. Kao što sam već pisala, ja nikad nisam obrisala nijedan komentar koji mi je netko ostavio na blogu (koliko god glupim smatrala taj komentar).

I baš si razmišljam: zašto? 
Zašto ja ne brišem te zdravožderske komentare sa svojeg bloga? 
Zdravožderi moje komentare marljivo brišu sa svojih blogova.

Jednom je jedna zdravožderka objavila jedan moj komentar i odmah je napisala odgovor u kojem mi poručuje da ako se meni ne sviđa njezina prehrana i njezin blog itd.: ne moram ga čitati i ne trebam joj ostavljati komentare. 

Hmm. 

Zar to ne bi trebalo vrijediti i za moj blog? Ako se vama zdravožderima ne sviđa moj blog, ne trebate ga čitati niti mi ostavljati komentare. A vi to ipak radite. 
Zašto? 



Gledam komentar od neki dan ispod posta o spiralizatoru (kao i ostale komentare). Zašto ti ljudi ostavljaju komentare? Ne sviđa im se moj blog, moj način pisanja, moj način razmišljanja itd. A zašto se uopće trude pročitati neki moj tekst i napisati komentar? Ako vam se ne sviđa, nemojte čitati.
Zanima me, očekujete li vi zdravožderi, koji pišete komentare po mojem blogu, da će vaš komentar biti objavljen? Ili računate na to da ga neću objaviti? Ako na to računate, onda ste se zajebali, jer ja sve vaše praznoglave komentare ostavljam na blogu i nijedan nisam obrisala. Ja nisam netolerantna: ne slažem se s vašim zdravožderskim glupostima, ali ne brišem vaše komentare (držim se onoga: pusti budale da žive i neka njhovi komentari žive na mojem blogu).


Slika je preuzeta s interneta. 

Nema komentara:

Objavi komentar