.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

utorak, 24. srpnja 2018.

Kako uspijete da vam bude loše od tzv. nezdrave hrane???


Meni je nevjerojatno i fascinantno kako zdravožderi uvijek navode da nezdrava hrana kod njih izaziva hrpetine negativnih posljedica: muka im je, zlo im je, spava im se, bljuje im se, povraća im se, slabo im je, boli ih glava, teški su, tromi su, spori su, umorni su, boli ih želudac, imaju žgaravicu, imaju grčeve, imaju zatvor, napuhnuti su, imaju proljev, … Kako to uspijete???
Ja nikad nisam uspjela osjetiti barem jednu od tih negativnih pojava kad sam jela tzv. nezdravu hranu, a uvijek sam uživala u ukusnoj tzv. nezdravoj  hrani. 




Otprilike od  2000. do 2016. na dijeti nisam bila, niti sam na dijetu pomišljala, uživala sam u hrani kakvu volim (tzv. nezdravoj) i udebljala sam se 50ak kila. Već sam pisala da nikad u životu nisam imala žgaravicu, nisam nikad imala problema sa stolicom… Meni fakat nije jasno kako vi uspjeti doživjeti sve te katastrofalne posljedice od fine, ukusne hrane koju ja obožavam.

Najbolje mi je kad mi neka zdravožderka piše da se ona zdravo hrani da ne bi bila pospana, da bi imala energije itd., itd., itd. Ja zaista ne razumijem što ona hoće treći: zar joj se onda od ukusne tzv. nezdrave hrane spava????????????????? Ja nikad nisam  imala takvih problema. A ovaj dio da ona želi imati energije? A imat će ju od zdrave hrane???????
A jebote glupu.
Svaka čast svakome tko ima energije od zdrave hrane. Ja sam više od 2(!) godine bila na zdravoj hrani. Dok su me liječnici mrcvarili tom vrstom prehrane, bila sam, blago rečeno,  bezvoljna, umorna i na rubu depresije, odricala sam se ukusne hrane koju volim, a jela sam samo zdravu, usranu, gadnu, odurnu, prokletu, ogavnu hranu koja mi se gadi. Fakat ne razumijem kako zdrarvožderi uopće dišu i stoje na nogama, a ovo da imaju energije za posao, to mi zvuči ko znanstvena fantastika.  

Prije koji mjesec slušam mamu i njezinu prijateljicu (istih su godina). Nisam prisluškivala, one su u sobi razgovarale dok sam ja u kuhinji prala suđe i znale su da ih mogu čuti.
I ta mamina prijateljica priča: Ja ti volim jesti i ovo i ono i nemam ti nikakvih problema od toga, "samo" što se debljam. Jedem ja i kasno na večer i masno i slatko, ali meni nije zlo kad to pojedem.
Moja mama ju pita: Pa kaj nemaš problema s tlakom, kolesterolom?
Prijateljica odgovara: Nemam, meni su svi nalazi uredni. Jedino imam previše kila. Veli meni doktor da bi trebala skinut kile, ali kak ću kad mi je sve fino. Al ja ti nemam ni tlak ni kolesterol.
Onda moja mama kaže: A jel te bole noge, koljena, kičma?
Prijateljica odgovara: Pa povremeno me boli kad baš nešto intenzivno radim u vrtu, ali nije to stalno.
...

Točno je da ta žena ima puno kila (preko 100). Ali kao što je sama priznala, ona nema negativnih posljedica od jedenja nezdrave hrane, osim što se deblja. Moja mama nije te sreće, ona ima i tlak i kolesterol itd. i uzima hrpu lijekova, ali – i to je meni fascinantno: njoj nitko nije propisao dijetu. Ide ona na kontrole, daju joj lijekove i napomenuli su joj da bi trebala skinuti koju kilu, ali njoj to nigdje ne piše na nalazima niti su ju slali dijetetičaru. Meni je to fascinantno, jer kod mene je stvar obrnuta: meni ne daju nikakve lijekove, a na papirima mi pod terapija piše: (citiram) dijeta; mene mrcvare (pardoooooooooooooooooooooooooooooooooooon: liječe) zdravom prehranom, pička im materina! Ja zaista ne razumijem zašto od liječnici ne očekuju od moje mame da bude na dijeti?????? Ne želim ja da se mama pati na toj tzv. zdravoj prehrani kao što se ja patim (ne bih to poželjela niti neprijatelju; ili možda bih?). Al ako je ta zdrava prehrana tako divna i krasna kao što se danas tvrdi, zašto mamini liječnici njoj ne propišu zdravu dijetnu prehranu?

Ok, ako je ova mamina prijateljica lagala o tome da nema problema, lagala je sama sebi. Ja sam taj ulomak razgovora napisala kako je tekao, nisam izmišljala.

Činjenica je da postoje ljudi koji uživaju u tzv. nezdravoj hrani i ne osjećaju sve te silne i kojekakve posljedice na koje se zdravožderi vječito žale kad pojedu mrvicu nečeg nezdravog. Ja sam jedna od tih ljudi. Al fakat mi je famozno kako zdravožderi id tzv. nezdarve hrane uspiju dobiti, steći... (ne znam koji glagol da upotrijebim) sve te negativne posljedice. 

Slika je preuzeta s interneta.




Nema komentara:

Objavi komentar