.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

nedjelja, 4. lipnja 2017.

Hvala.

Iskreno, od srca zahvaljujem svim zdravožderskim blogerima/blogericama, pokretačima kojekakvih zdravožderskih portala, stranica,… te zdravožderskim novinarima/autorima/blogerima… koji u kojekakvim časopisima/novinama/kuharicama,... objavljuju recepte za zdravu hranu – iskreno vam zahvaljujem jer ste me uvjerili da sam bila u pravu – zdrava hrana je odurna.

Nikad nisam voljela zdravu hranu i zato ju nisam jela. Al otkad me liječnici u 21. st. „liječe“(?) zdravom dijetnom prehranom: prisiljena sam skoro svaki dan jesti kojekakve zdrave gadosti i zato sam počela isprobavati te vaše zdrave recepte. To je prestrašno. 

Ja ne mogu naći riječi kojima bih opisala koliko je ta zdrava hrana užasna. Jasno je meni da od toga moraš biti mršav: sve nešto lagano u maleckim porcijicama, ništa fiiino prženo u dubokoj fiiinoj masnoći, ništa  teško i zasitno, sve nešto samo kuhano, „izmrcvareno“ u pećnici (umjesto isprženo u dubokoj masnoći) ili čak sirovo, nekakve salatice, juhetine, kojekakvi sokići (joooooooooooj pardoooooooooooon, to nisu sokići, to su smutiji), sve bez finog bijelog šećera, bez margarina, bez finog bijelog brašna, sve napravljeno samo od onih nekih integralnih gadosti i slična zdrava sranja...

Nisam ćorava, vidim da pod tim receptima ima oduševljenih komentara. Ne znam tko su ni kakvi su ti ljudi koji ostavljaju te komentare ni zašto to pišu. Jesu li oni svi rođeni bez okusnih receptora?


Još jednom hvala što mi se život zgadio dok sam isprobavala vaše zdrave recepte.


2 komentara:

  1. Meni je super ovaj blog. Jedino ne kuzim zasto (ok vidim da si sad pocela jesti opet normalno) si uopce pristala na takvu vrstu "lijecenja"? Mislim, nije da moras. Ja znam da cu umrijeti od raka debelog crijeva ili nekog pusackog, pa svejedno pusim i zderem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato što mi ne daju lijekove (niti neke druge opcije) za sanaciju tegoba koje imam. Išla sam i privatno liječniku zbog tih tegoba, ali meni je to preskupo. Tako da mi jedino preostaje da gladujem na prokletoj, odurnoj zdravoj hrani jer doktorska gamad samo u tome vidi izlječenje.

      Izbriši