.

Da je zdrava hrana ukusna, svi ljudi na svijetu bili bi mršavi.

ponedjeljak, 3. travnja 2017.

Kako vama mršavost rješava probleme?

Pisala sam kako sam vidjela najavu za onaj hrvatski The biggest loser (saznala sam da se to na hrvatskom zove Život na vagi) u kojoj ona neka žena snatri o tome da će joj mršavost omogućiti da ne bude sama do kraja života.  
Mislila sam da je to bio njezin one-time biser, al opet ovaj tjedan vidjela sam nekakav insert u kojem baš ta ista žena kaže da se hoće udati. Jel ona u svakoj epizodi trkelja o tome kako će sve biti super kad smršavi, jer će se udat i s odabranikom svog srca živjeti happily ever after




Priznajem da nisam još vidjela niti jednu epizodu toga. To je na večer u 8, a ja ne dođem svaki dan doma do 8. A i kad dođem, imam toliko posla da ne znam što bih prije, uopće nemam vremena gledati televiziju. Ima i neka repriza po danu, nekad popodne, a u to vrijeme nisam doma. Pa zato ne znam jel ta spomenuta žena trkelja tako baš u svakoj epizodi, ili u ove najave za tu emisiju uvrste baš njezine the-best-of-bisere.

Meni ta žena ne izgleda mlada. Ok, nema 70, ali da je baš tako mlada i naivna da vjeruje da će joj mršavost omogućiti da ne ostane sama – to ne shvaćam.

Jel imaju oni tamo nekog psihijatra? Nekim je  prijeko potreban.

Oni koji bi sad (u komentaru) meni htjeli „spustiti“ da meni treba psihijatar: hvala na brizi, bila sam ja kod psihijatra. Prvo sam bila kod psihijatra u Domu zdravlja preko socijalnog (iliti besplatno). Tamo je psihijatrica, nakon razgovora i psihološkog testiranja (na koje me poslala psihologu), zaključila da ja nemam dovoljno problema da bih nastavila dolaziti i objasnila mi je da hrpetine ljudi imaju iste probleme kakve ja imam (problemi na poslu, pod stresom su, nesretni su itd.). Ali mi je najavila da ona uskoro otvara privatnu praksu pa da mogu dolaziti privatno k njoj, tj. uz plaćanje. Meni je bilo blesavo što ja nemam dovoljno problema da idem besplatno preko socijalnog, ali ih imam dovoljno ako idem privatno, uz plaćanje. Pa sam odlučila ne ići k njoj privatno jer nemam novaca.

Ali prije par mjeseci, kad više baš fakat nisam znala kako da izađem na kraj sama sa sobom zbog te zdrave prehrane na kojoj moram biti, a i ostalih problema - išla sam u psihološko savjetovalište i platila par seansi. Tamo su zaključili da je moj najveći problem: problemi na poslu, s poslom i u poslu. A kako da riješimo taj problem? Tako da nađem drugi posao. 
Dakle, oni tamo nisu otkrili nikakvu toplu vodu: pa ja drugi posao tražim već više od 5 godina i nisam ga našla (nemam nigdje vezu). Te probleme na poslu sigurno mi ne olakšava činjenica  da svaki dan moram jesti odurnu zdravu hranu koja mi se gadi jer mi liječnici ne žele dati lijekove, nego me „liječe“ zdravom dijetnom prehranom. Sigurno ne pomaže ni to što sam se morala odreći svoje strasti: pečenja i jedenja ukusnih kolača i kuhanja i jedenja ukusne hrane. Ovo sve zdravo što kuham - to nije ukusno; gladujem na zdravoj prehrani 14 mjeseci i uvjerila sam se da je zdrava hrana zaista odurna. Uostalom, ni nakon više od 14 mjeseci tog gladovanja, ja apsolutno nikako da uvidim te sve silne, divne i krasne divote i krasote mršavljenja. Zato mi nije jasno kako drugi ljudi rješenje svojih životnih problema vide u mršavosti.

Znam koncept tih emisija za mršavljenje: nekakav krvnički fitness-trener (ili kak se to već zove) krvnički maltretira ljude kako bi smršavili. Ne žalim ja te ljude tamo, oni su se sami prijavili za to, nitko ih nije tjerao (il ima tamo netko koga drže protiv njegove volje?; onda treba zvat policiju). Meni na pamet ne bi palo da dopustim nekome da se tako iživljava na meni. Ja bih sigurno odalamila onoga tko bi nadamnom divljački lajao da mora napraviti još 1 sklek, čučanj…, ili što oni već tamo rade.

Tužno je što ti ljudi tamo misle da je normalno da se taj fitness-trener tako ponaša prema njima. Rekla sam već da nisam gledala tu hrvatsku varijantu toga, ali prema ovim insertima/najavama koje sam vidjela – meni nije normalno da se netko tako odnosi prema drugom ljudskom biću i da se to emitira na televiziji kao normalno.

Al prije svega, fakat mi nisu jasni ti ljudi koji su se prijavili za sudjelovanje u toj emisiji. Oni smatraju, da je mršavost rješenje svih problema, kad smršave: pečeni pilići će im padati se nebaAl znajte: ak vam i počnu padati pečeni pilići s neba kad smršavite – nećete ih smjeti jesti, trebat ćete biti na dijeti (pardoooon, zdravoj prehrani) do kraja života, ak zaista namjeravate ostati mršavi. Ne mislim ja da će doslovno pečeni pilići nekome padati s neba. Svi znamo da taj izraz ima preneseno značenje i označava da će sve biti divno, krasno i savršenoJa sam u životu bila na dovoljno dijeta da znam - kad smršavim sve je isto. Ja nemam manje problema. Zato fakat ne razumijem kako je vama svima mršavost rješenje svih problema. 

Slika preuzeta s interneta.

Nema komentara:

Objavi komentar